جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97105
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی ، اسکان ، فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: به همراه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بازدیدی از این موکب داشتیم و خدمات، فعالیت‌ها و عملیات توسعه زیرساخت در موکب را بررسی کردیم.

 این مسوول گفت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین است و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین تهیه شده است.

وی بیان کرد: موکب مدافع حرم از سال گذشته تاکنون به نمایندگی از بقاع متبرکه و واقفین خیراندیش کهگیلویه و بویراحمدی در مرز شلمچه مستقر بوده است و در نظر دارد نذورات حسینی عزیزان را به موکب شهدای مدافع حرم در زمینه پذیرایی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اختصاص دهد، خیرین می‌توانند جهت واریز کمک های نقدی خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۴۲۰۲ به نام طرح اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

نصیرالاسلامی گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشییع قرار داده و ما می‌توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

کنگره ملی بی بی حکیمه (س) +تصویر
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد(ع) است، گفت: ائمه هدی (ع) بار‌ها در روایات خود، پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کردند که هر قدم اجر و ثواب الهی به دنبال دارد.

 نصیر الاسلامی در پایان گفت: ویژه برنامه های اربعین حسینی بصورت ویژه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در حال آماده سازی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi