شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه‌های نفت و گاز گچساران مزین به خون شهدا هستند

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی، درنشست با خبرنگاران این شهرستان گفت: بدون شک خبرنگاران در همه صحنه‌های سخت نظام اسلامی حاضر بوده و هستند و خبرنگاران چه در دوران دفاع مقدس و چه درصحنه‌های دیگر انقلاب با ثبت رشادت‌های فرزندان این مرزوبوم، خدمات ماندگاری را رقم زدند. وی افزود: روز خبرنگار منتج به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97099
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

کرونا :

کارخانه‌های نفت و گاز گچساران مزین به خون شهدا هستند

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی، درنشست با خبرنگاران این شهرستان گفت: بدون شک خبرنگاران در همه صحنه‌های سخت نظام اسلامی حاضر بوده و هستند و خبرنگاران چه در دوران دفاع مقدس و چه درصحنه‌های دیگر انقلاب با ثبت رشادت‌های فرزندان این مرزوبوم، خدمات ماندگاری را رقم زدند.

وی افزود: روز خبرنگار منتج به فرهنگ ایثار و شهادت است و شهید «محمود صارمی» به همراه چند دیپلمات در کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان به شهادت رسیدند که این روز به‌عنوان نماد ازخودگذشتگی، ایثار و فدایی شدن برای جامعه بسیار حائز اهمیت است چراکه روز خبرنگار، روز شهادت است و این موضوع نیز مسئولیت خبرنگاران را اینکه چگونه رفتار و عمل کنیم دوچندان می‌کند.

کمالی تصریح کرد: امروز روز شهدای مدافع حرم نام‌گرفته است و امروز روز شهادت شهید «محسن حججی» است که خود پیام دیگری از فرهنگ ایثار و شهادت به جهان مخابره می‌کند؛ بنابراین یاد و خاطره همه شهدای حرم و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی می‌داریم چراکه خوب فرهنگ عاشورایی را تبیین کردند و این اتفاق روز خبرنگار و روز شهدای مدافع حرم با ماه محرم مصادف شده است.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: ۱۹ مردادماه سالروز بمباران تأسیسات نفتی گچساران توسط حزب بعث در سال ۶۶ است که هفت شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد. تأسیسات نفت و گاز گچساران ۵۶ بار موردحمله هوایی جنگنده‌های دشمن قرار گرفت و شرکت نفت و گاز ۳۱ شهید را تقدیم انقلاب کرد که ۱۷ شهید در انقلاب و دفاع مقدس، ۱۳ شهید در بمباران هوایی و یک شهید ترور هم دارد.

راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی افزود: و امروز بیش از ۸۵ درصد کالای موردنیاز صنعت نفت را خودمان تولید می‌کنیم و شعار ما می‌توانیم به‌درستی به منصه ظهور رسید.

کمالی تصریح کرد: نفت و گاز گچساران در یک گستره جغرافیایی و در چهار استان کشور قرار دارد که هم نوعی فرصت و هم نوعی تهدید است. تهدید از این منظر که در محیط‌های پیرامونی صنعت نفت مردمان شریفی زندگی می‌کنند که زیر پایشان گنج اما با مشکلات بسیاری هم‌دست و پنجه نرم می‌کنند و طبیعتاً روی لبه تیغ حرکت می‌کنیم اگر نتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران ادامه داد: دشمن به دنبال این است که ما را محدود کند اما موفق نخواهد شد، گچساران دومین تولیدکننده نفت کشور است و بااراده‌ای که در نیروهای خدوم شرکت نفت و گاز گچساران وجود دارد، مانند این است که در یک نبرد تمام‌عیار در جبهه اقتصادی تلاش می‌کنند و روزبه‌روز هم با توکل به خداوند موفق‌تر هم عمل می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران عزیز بام نفت و قلب نفت را به خوب می‌شناسید و رسالت خبرنگاران در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است چرا فرزندان این مرزوبوم با همه سختی‌ها در حال تلاش هستند.

کمالی اظهار کرد: اگرچه اختلاف‌سلیقه در نوع مدیریت برخی مسئولان مدیران وجود دارد و هیچ انسانی نمی‌تواند ادعا کنند که تمام اقداماتش درست بوده است و اما هنر این است اگر جایی هم نقدی را شنیدیم باید باجان دل بپذیریم.

کمالی گفت: امانت‌داری رسالت مهم خبرنگاران است و خواست بنده این است که در بیان عملکردها نیز عدالت، صداقت و انصاف را موردتوجه داشته باشید و تلاش کنیم که اقدامات، عملکردها و دستاوردهای نظام را به‌خوبی تبیین کنیم.

تقدیر وزیر کشور از خدمات رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه
دنبال کنید

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تولید نفت و گاز در کشور، رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و توجه به محیط پیرامونی سه اصل مهم در مدیریت کاری بنده است؛ بنابراین نیاز به حمایت خبرنگاران برای انجام کارهای بیشتر می‌رود چراکه انتقاد منصفانه را گوش می‌کنم و موارد را اصلاح می‌کنم.

کمالی ادامه داد:تحقق تولید ۶۵۰ هزار بشکه‌ای نفت در روز کار بس بزرگی است و این نیازمند آرامش، پای‌کار بودن و وقت گذاشتن است و قول می‌دهم که هیچ‌گاه در این خصوص کم‌فروشی نکنم و برای انجام رسالت اصلی‌مان که همان تولید نفت و گاز و توجه به محیط پیرامونی‌مان است تلاش خواهیم کرد.

کارخانه‌های نفت و گاز گچساران مزین به خون شهدا هستند 4

کارخانه‌های نفت و گاز گچساران مزین به خون شهدا هستند 5

پایان پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi