شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز مراکز درمانی دلیجان و محلات

نماینده محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات پروژه های بیمارستانی محلات و دلیجان و همچنین تامین و تجهیز امکانات مراکز درمانی حوزه انتخابیه اعتباراتی از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز مراکز درمانی دلیجان و محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی در خصوص تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های در حال اجرای اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان دلیجان انجام گرفته است و در همین رابطه نیز  وزارت بهداشت مکاتبات لازم را به اورژانس کشور داشته است.

وی افزود: همچنین برای تامین تجهیزات مراکز درمانی شهرستان محلات نیز پیگیری ها و مکاتباتی انجام گرفت که مقرر شد دستورات لازم از سوی معاونت وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی داده شود تا اقدامات اساسی در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان دلیجان نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت و مقرر شد اعتبار لازم جهت ساخت زمین چمن اختصاص یابد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای حل مشکل پروژه ۲۲۸ واحدی فاز ۲ مسکن ملی محلات نیز پیگیری های لازم انجام گرفته است و در حال حاضر نیز ساخت این پروژه  تسریع پیدا کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi