شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تسریع در روند ساخت سد آبسرده بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر به همراه مدیر کل آب منطقه‌ای لرستان  از روند ساخت سد آبسرده شهرستان بروجرد بازدیدی داشتم تا مشکلات موجود پیگیری و اقدامات لازم در این رابطه انجام شود ضمن اینکه باید گفته شود عملیات اجرایی سد آبسرده با روند مطلوبی در حال ساخت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97064
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری جهت تسریع در روند ساخت سد آبسرده بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر به همراه مدیر کل آب منطقه‌ای لرستان  از روند ساخت سد آبسرده شهرستان بروجرد بازدیدی داشتم تا مشکلات موجود پیگیری و اقدامات لازم در این رابطه انجام شود ضمن اینکه باید گفته شود عملیات اجرایی سد آبسرده با روند مطلوبی در حال ساخت است.

وی افزود: همچنین بازدیدی هم از شرکت زاگرس فارمد شهرستان بروجرد داشتم که این دیدار نیز پیرو بازدید یک ماه گذشته در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و اصلاح پرداخت و قرارداد کارکنان این مجموعه صورت گرفت و خدا را شکر اقدامات موثری در این رابطه صورت گرفته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده آغاز عملیات اجرایی آسفالت مسیر اسدخانی تا درب آستانه به مسافت ۱۹ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان‌ شروع شده است و مقرر شد پس از پایان عملیات اجرایی آسفالت، خط کشی مسیر نیز در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر اقتصاد داشتم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقداماتی در این رابطه انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi