شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در جهت تجهیز امکانات بیمارستان اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: نشستی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت شهرستان اسفراین با محوریت ساخت اورژانس ۱۱۵ چهاربرج و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97061
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در جهت تجهیز امکانات بیمارستان اسفراین

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای چهاربرج  به زودی در دستور کار قرار می گیرد و این در حالی بوده که در سال ۹۵ کلنگ این ساختمان به زمین خورد اما این طرح چندین سال به دلیل عدم‌توجه در جذب اعتبار  بلاتکلیف مانده بود.

و️ی افزود: نشستی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت شهرستان اسفراین با محوریت ساخت اورژانس ۱۱۵ چهاربرج و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

ن️ماینده مردم اسفراین در مجلس عنوان کرد: برای ساخت پروژه اورژانس ۱۱۵ چهاربرج بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که قول مساعد در جهت مساعدت برای تامین این‌ مبلغ داده شد و امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد.

حسین پور بیان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نشست های مستمری با مسئولان مربوطه برگزار کردیم و تصمیماتی نیز در این رابطه اتخاذ شد که همگی منجر به اخذ امکانات برای مراکز درمانی و همچنین تامین اعتبار برای تکمیل پروژه ها بوده است اما باید گفته شود تا مطلوب شدن ارائه خدمات بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه فاصله وجود دارد که باید وزارت بهداشت در این زمینه حمایت جدی داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi