یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تکمیل طرح های نیمه کاره روستایی ساری از سوی بنیاد مسکن

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: برای تکمیل طرح های نیمه کاره روستایی ساری از سوی بنیاد مسکن پیگیری های لازم انجام شد و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری جهت تکمیل طرح های نیمه کاره روستایی ساری از سوی بنیاد مسکن

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با رئیس بنیاد مسکن پیرامون تامین قیر تهاتری برای آسفالت روستاهای ساری و میاندرود انجام شد تا در این رابطه مساعدت های لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح های هادی نیمه کاره روستایی حوزه انتخابیه تخصیص یابد و همچنین دستورات لازم برای تامین آسفالت صادر شد. 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بیان کرد: نشستی هم با وزیر صمت برگزار شد که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکل صنعت حوزه انتخابیه و اخذ مجوز برای راه اندازی کارخانه قطعه سازی ایرانخودرو و سایپا بحث و بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: خوشبختانه وزیر صمت نیز با احداث واحدهای تولیدی قطعات این دو شرکت خودروسازی در حوزه انتخابیه موافقت کردند و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه انجام شود که این مهم سبب اشتغالزایی مناسب در حوزه انتخابیه می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi