شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برداشت بیش از ۳۸۱ هزار بشکه‌ای نفت در شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۸۱ هزار بشکه نفت به‌وسیله دستگاه‌های تفکیک گرو فرآورش سیار MOS و MOT در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استحصال شد. وی بیان کرد: عملیات استحصال نفت از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97034
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

برداشت بیش  از ۳۸۱ هزار بشکه‌ای نفت در شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۸۱ هزار بشکه نفت به‌وسیله دستگاه‌های تفکیک گرو فرآورش سیار MOS و MOT در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استحصال شد.

وی بیان کرد: عملیات استحصال نفت از طریق دستگاه‌های تفکیک‌گر و فرآورش سیار نقش بسیار حائز اهمیتی را در کاهش حجم نفت سوزانده‌شده، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در اتخاذ تصمیم مقتضی برای توسعه میدان‌ها، انجام عملیات بهره‌برداری به‌موقع از چاه و طراحی تسهیلات فرآورش مناسب میدان دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر از اقدامات انجام شده در سخت ترین شرایط کاری و آب و هوایی تصریح کرد: کارشناسان این شرکت تعمیر اساسی ۱۲ دستگاه مخزن تحت فشار درون کارخانجات و تفکیک گرهای سرچاهی را با موفقیت به اتمام رساندند.

کمالی عنوان کرد: ۷۹۲ تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرایندی در کنار نصب و تعویض ۲۴ مورد صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز چاه ها از اقدامات ارزشمند دیگر نیروهای عملیاتی نفت گچساران است.

وی گفت: در همین مدت ۶۳ مورد رفع نشت از خطوط لوله نفت، آب و پساب، ۱۷ مورد تعویض کوپن های ضدخورندگی انجام‌شده است.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: تعمیر کلی ۱۵ دستگاه تجهیزات فرآیندی شامل ۲ دستگاه ذخیره خشک کننده و مولد هوا؛ ۱۷ دستگاه الکتروموتور، ترانسفورماتور و رله های حفاظتی ۴ دستگاه تلمبه های نقت، آب صنعتی،آب زائد تزریقی و تزریق مواد شیمیایی یک دستگاه دیزل آتش نشانی و دستگاه توربین گازی انجام شد.

جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند
دنبال کنید

کمالی بیان کرد: نیروهای جهادی و عملیاتی این شرکت موفق شده اند۷۶ مورد تعمیر کلی؛ ایمن سازی و توپکرانی خطوط لوله نفت و گاز چاه ها و تفکیک گرها را به انجام برسانند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi