جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث باند دوم بابامیدان -یاسوج-سمیرم

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در جمع خبرنگاران گفت: پروژه احداث باند دوم بابامیدان – یاسوج – سمیرم ( کمربندی یاسوج) ۱۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست احداث است. مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل پروژه ۱۵۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث باند دوم بابامیدان -یاسوج-سمیرم

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در جمع خبرنگاران گفت: پروژه احداث باند دوم بابامیدان – یاسوج – سمیرم ( کمربندی یاسوج) ۱۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است، افزود: کل مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل کل کمربندی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است که شامل پل بزرگ مختار ، تقاطع غیرهمسطح زردک ، ۲ کیلومتر انتهای مسیر متصل به پلیس راه است.

راستا افزود:جهت احداث پل مختار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست که در حال انجام فرایند مناقصه جهت انتخاب پیمانکار است.

وی با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر اول این محور به بهره‌برداری رسیده است گفت: ۷ کیلومتر دیگر در حال اجرای لایه روسازی ( اساس) جهت آسفالت است که خوشبختانه روند اجرایی پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

راستا خاطرنشان کرد:یکی از نقاط حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد کمربندی یاسوج است که با احداث ۱۲ کیلومتر بزرگراه در این محور علاوه بر اینکه مسیرها به سهولت انجام می‌گیرد، تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi