سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از وعده راه‌اندازی هلال‌احمر تا اختصاص اعتبار به اماکن گردشگری چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا در یک روز کاری در مرکز استان با بعضی از مدیران کل و مدیران عامل ادارات و سازمان دیدار و مشکلات بخش چاروسا را بررسی کردند. ایزدخواه در این دیدار بر برطرف شدن مشکلات مناطق محروم تاکید و خواستار توجه بیش از پیش به این مشکلات شد. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

از وعده راه‌اندازی هلال‌احمر تا اختصاص اعتبار به اماکن گردشگری چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا در یک روز کاری در مرکز استان با بعضی از مدیران کل و مدیران عامل ادارات و سازمان دیدار و مشکلات بخش چاروسا را بررسی کردند.

ایزدخواه در این دیدار بر برطرف شدن مشکلات مناطق محروم تاکید و خواستار توجه بیش از پیش به این مشکلات شد.

وی در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان خواستار راه اندازی نمایندگی هلال احمر در بخش چاروسا شد و گفت: هلال احمر یکی از نهادهایی است که در بحران و سیل و حوادث طبیعی پیش قدم است که لازم می دانیم از تلاش ها و زحمات هلال احمر استان و مجموعه این نهاد تشکر و قدردانی کنیم.

ایزدخواه بیان کرد: بسیاری از مردم برای پیگیری نامه ها و مشکلات خود مجبور هستند تا شهرستان کهگیلویه را بپیمایند در صورتی که راه اندازی نمایندگی می تواند کمک شایانی به مردم کند که امیدواریم در این زمینه همکاری و تلاشی صورت بگیرد.

جهان بین مدیرعامل هلال احمر استان در این دیدار با تقدیر از پیگیری های بخشدار چاروسا برای راه اندازی نماندگی و همکاری با جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: بخشداری چاروسا به همراه مسئولین سطح بخش مکانی را آماده کنند و به هلال احمر معرفی تا مستندات به تهران ارسال شود و مقدمات نمایندگی در چاروسا فراهم شود.

از وعده راه‌اندازی هلال‌احمر تا اختصاص اعتبار به اماکن گردشگری چاروسا 5

در ادامه بخشدار چاروسا با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد که در این دیدار با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت در جامعه هستند تاکید کرد: بخش چاروسا یکی از مناطقی است که افراد زیادی تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد دارد که افراد تحت حمایت بهزیستی افراد زیادی هستند که نیاز است قسمت های مختلف اداری بهزیستی در این بخش افتتاح و راه اندازی شود.

از چاره‌چویی برای موبایل تا لایروبی کانال آب رودبال/خبرهای خوش شهابی برای بویراحمد گرمسیر
دنبال کنید

وی با بیان اینکه در زمینه اعطای تسهیلات و کمک های موردی نیازمند توجه هستیم بیان کرد: افراد تحت حمایت بهزیستی افرادی هستند که از لحاظ جسمی و یا روحی ناتوان یا کم توان هستند و عبور و مرور برای آنها سخت است که نیاز است خدمات مختلف در سطح بخش صورت بگیرد.

مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار از اعزام بیش از ۴۰ نفر از افراد تحت حمایت بهزیستی چاروسا به مشهد مقدس خبر داد و گفت: برای راه اندازی قسمت های اداری بهزیستی تلاش می کنیم در صورت موافقت مرکز راه اندازی شود و بسته های غذایی در اختیار بهزیستی چاروسا قرار می دهیم.

از وعده راه‌اندازی هلال‌احمر تا اختصاص اعتبار به اماکن گردشگری چاروسا 6

وی در ادامه با حضور در میراث فرهنگی و گردشگری با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری دیدار کرد و در این دیدار به توانمندی ها و ظرفیت گردشگری بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: بخش چاروسا یکی از مناطق زیبا و گردشگری استان است که در گذشته مورد مغفول ماند و نیازمند حمایت بیشتر است.

ایزدخواه در این دیدار کمردوغ را یکی از مناطق گردشگری و بکر استان دانست و تاکید کرد: این آبشار زیبا اگر در گذشته مورد توجه قرار می گرفت امروز این وضعیت را نداشت و هنوز جاده ارتباطی این آبشار دچار مشکلات فراوان است.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته اعتبارات را به این آبشار اختصاص دادید که ضمن تشکر از تلاش همکاران در میراث فرهنگی اما باید به این آبشار توجه بیشتری شود تا کم کاری گذشته جبران شود.

بخشدار چاروسا خواستار رفع مشکل جاده ارتباطی این آبشار شد و در ادامه خواستار توجه به قلعه های تاریخی بخش چاروسا شدو گفت: قلعه های که سالهای سال است از عمر آنها می گذرد نیاز است که بازسازی شوند چرا که قلعه های مثل قلعه تاریخی قلعه رئیسی در معرض تخریب است.

ارسال مستقیم آگهی از سوی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به نشریات ممنوع شد
دنبال کنید

طالبی پور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این دیدار با بیان اینکه آبشار کمردوغ یکی از زیباترین آبشارهای جنوب کشور است تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای این آبشار پیش بینی شده است که مسیر ارتباطی این آبشار در اولویت است و قول می دهیم که هر چه زودتر مشکل این مسیر برطرف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان از اختصاص ۶۰۰ میلیون اعتبار به سرویس بهداشتی امامزاده سید محمید خبر داد و گفت: برای قلعه تاریخی شهر قلعه رئیسی هم برنامه ریزی و اعتباراتی را در نظر خواهیم گرفت.

از وعده راه‌اندازی هلال‌احمر تا اختصاص اعتبار به اماکن گردشگری چاروسا 7

پایان پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi