پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سینما آزادگان مشکین‌شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می‌شود

به گزارش کرونا از اردبیل، سعید نوریان پیش‌ازظهر امروز در نشست کمیسیون ماده ۸ آیین‌نامه سالن‌های نمایش فیلم با محوریت سینما آزادگان مشکین‌شهر، اظهار کرد: سینما در توسعه فرهنگی دارای نقش بوده و هنر صنعتی مهمی برای انتقال مفاهیم انسانی و ارزشی است و می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی برای تبیین ارزش‌های انقلابی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96971
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

سینما آزادگان مشکین‌شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می‌شود

به گزارش کرونا از اردبیل، سعید نوریان پیش‌ازظهر امروز در نشست کمیسیون ماده ۸ آیین‌نامه سالن‌های نمایش فیلم با محوریت سینما آزادگان مشکین‌شهر، اظهار کرد: سینما در توسعه فرهنگی دارای نقش بوده و هنر صنعتی مهمی برای انتقال مفاهیم انسانی و ارزشی است و می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و اسلامی تأثیرگذار و نقش‌آفرین باشد، بر اهمیت احیای دوباره سینما آزادگان مشگین شهر تاکید کرد. 

وی افزود: احیای دوباره  سینما آزادگان مشکین‌شهر مطالبه اصلی مردم و مسؤولان فرهنگی استان اردبیل و شهرستان مشکین‌شهر بوده و تبدیل این سینما به پردیس سینمایی مورد تأکید است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از اهتمام جدی شهرداری مشکین‌شهر برای احیای این سینما، ادامه داد: با توجه به پیشینه غنی تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان مشکین‌شهر، ایجاد پردیس سینمایی در این شهرستان نیاز ضروری برای مردم فرهنگ‌دوست این شهرستان است.

نوریان بیان کرد: قطعا با همراهی‌هایی که مسؤولان شهرستان به‌ویژه فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس دارند، با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشکین‌شهر به‌زودی شاهد آغاز احداث پردیس سینمایی آزادگان در این شهر تاریخی و گردشگرپذیر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پردیس سینمایی آزادگان علاوه بر داشتن سالن‌های مجزا برای نمایش فیلم‌های سینمایی، دارای امکانات رفاهی و تفریحی و تجاری خواهد بود.

گفتنی است؛ در این نشست که همراه با بازدید اعضای کمیسیون ماده ۸ از سینما آزادگان بود، مقرر شد نقشه ارائه‌شده توسط شهرداری مشکین‌شهر با در نظر گرفتن ۳ سالن سینما و امکانات تفریحی، تجاری، پذیرایی و رفاهی مجددا طراحی و در جلسه آتی کمیسیون طرح و تصویب شود.

افتتاح پتروشیمی گچساران با حضور رئیس‌جمهور
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi