شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدادی: از فعالیت‌های مهم پیمان شانگهای پایان بخشیدن به سلطه دلار است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: از فعالیت‌های مهم پیمان شانگهای پایان بخشیدن به سلطه دلار است. برخی از کشورهای آفریقایی نیز خواستار پیوستن به این موضوع بوده و علاقمند به حذف دلار در معاملات تجاری خود هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

حدادی: از فعالیت‌های مهم پیمان شانگهای پایان بخشیدن به سلطه دلار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی در یادواره شهدای روستای پراچان طالقان البرز که با فرماندار و مردم وخانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، درخصوص ایثار ماندگار گفت: ایثار و شهادت رزمندگان ما در دفاع مقدس قابل مقایسه با دیگر جنگ‌ها و حتی معیارهای امروز نیست، بنابراین در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس مولفان و ناشران باید به تبعیت از رزمندگان آن روز، گام‌ها را محکم‌تر و بلندتر بردارند.

حدادی  افزود: دفاع مقدس به همه اقشار و اقوام جامعه بر می‌گردد و هر کجای کشور پرچمی را به افتخار شهیدی بالا برده‌اند و این موضوع نشان دهنده اهمیت دفاع مقدس است.

وی در ادامه در خصوص موضوع اقدامات امید بخش گفت: هدف اصلی پیمان شانگهای بعد از تأسیس آن، ایجاد یک نظم نوین جهانی مبتنی بر چند جانبه‌گرایی برای مقابله با یک جانبه‌گرایی آمریکا و کشورهای متحد آن است.

حدادی در خصوص حذف دلار گفت: از فعالیت‌های مهم پیمان شانگهای پایان بخشیدن به سلطه دلار است. افزایش تعاملات اقتصادی منطقه‌ای میان اعضا و نیز در مقیاسی بالاتر و جهانی تبدیل به یک مطالبه بسیار گسترده شده است لذا برخی از کشورهای آفریقایی نیز خواستار پیوستن به این موضوع بوده و علاقمند به حذف دلار در معاملات تجاری خود هستند.

وی در ادامه افزود: بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم را امید بخش دانست و بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.

روستای پراچان از توابع بخش بالا طالقان است که ۲۷ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است./

رفع موانع آبرسانی به روستای درازاب تربت جام/گازرسانی به روستای مرزی ملو با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبارات
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi