سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

نیاز سه منطقه در شادگان به احداث پمپاژ فاضلاب

نماینده مردم شادگان در مجلس در مراسم انعقاد قرارداد طرح فاضلاب شادگان میان شرکت آبفای خوزستان و بانک سپه گفت: سه منطقه در شادگان نیاز به احداث پمپاژ دارد، گفت: در برخی از مناطق باید خطوط انتقال ایجاد و تلمبه‌ خانه‌های قدیمی اصلاح شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96779
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

نیاز سه منطقه در شادگان به احداث پمپاژ فاضلاب

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم انعقاد قرارداد طرح فاضلاب شادگان میان شرکت آبفای خوزستان و بانک سپه گفت: هر مسئولی که در این نظام وظایف خود را به درستی انجام دهد بی‌شک مشمول عنایت امام حسین (ع) قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شادگان به لحاظ برخورداری از شبکه فاضلاب در سطح استان رتبه اول را داشته و این یک اتفاق مهم است. شبکه فاضلاب شهرستان نیاز به تکمیل دارد در غیر این صورت همه زحمات دوستان به باد خواهد رفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: سه منطقه در شادگان نیاز به احداث پمپاژ دارد همچنین در برخی از مناطق باید خطوط انتقال ایجاد و تلمبه‌ خانه‌های قدیمی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب شادگان از سال ۷۳ اجرا شده که نیاز به بهسازی و اصلاح دارد افزود: متاسفانه برخی از پیمانکاران بعد از پایان کار، بحث ترمیم و روکش آسفالت را انجام نمی‌دهند که این موضوع کام مردم را تلخ می‌کند.

ناصری نژاد گفت: اگرچه مقدار پول در نظر گرفته شده جواب کار را نمی‌دهد اما در کل از زحمات تمام دست اندرکاران این قضیه تشکر می کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi