سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مستمر پیگیر شهرستان شدن کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت هستم

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: به‌صورت مستمر پیگیر شهرستان شدن کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت هستیم بدلیل برخی موانع قانونی تحقق این مطالبه با تاخیر مواجه شد، لذا با دستور رئیس‌جمهور و از طریق وزارت کشور موضوع پیگیری و طرح مذکور درحال اصلاح و تنظیم مجدد است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96864
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مستمر پیگیر شهرستان شدن کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت هستم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری در نشست بررسی مسائل محمشهر گفت: همدلی و همکاری مجموعه مدیریت شهری و امام جمعه محترم محمدشهر جای تقدیر دارد، چراکه در این فضا رسیدگی به مشکلات مردم تسهیل و تسریع می‌شود.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از استان شدن زیرساخت‌های ما در حوزه آب و برق به تناسب نیاز، رشد نکرده و در این سال‌ها با یک انباشت مسائل روبرو بودیم، در این ۳سال تلاش شد تا ضمن افزایش منابع، بخشی از کمبودهای زیرساخت‌ها جبران شود، همچنین در سفر اخیر وزیر نیرو به استان که پیرو انعکاس مشکلات اخیر به معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد، مصوبات بسیار خوبی به ارزشی بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان داشتیم که امیدواریم شاهد یک جهش در جبران این کمبودها در سال آتی باشیم.

وی اضافه کرد: کنارگذر محمدشهر مطالبه‌ی ۲۰ساله مردم عزیز بوده که تا پیش از این اقدام قابل توجهی برای آن نشده بود، با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس این پروژه دارای ردیف ملی شد و مقدمات اجرای آن باید توسط مسئولان اجرایی استان فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌صورت مستمر پیگیر شهرستان شدن کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت هستیم بدلیل برخی موانع قانونی تحقق این مطالبه با تاخیر مواجه شد، لذا با دستور رئیس‌جمهور و از طریق وزارت کشور موضوع پیگیری و طرح مذکور درحال اصلاح و تنظیم مجدد است، همچنین در گفتگو با مسئول دفتر رئیس‌جمهور مقرر شد درصورت عدم رفع موانع قانونی، این موضوع را دولت به صورت لایحه جهت تصویب به مجلس ارسال کند.

تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود
دنبال کنید

شایان ذکر است طی تماس تلفنی مهدی عسگری با معاون اجرایی رئیس‌جمهور، این موضوع توسط امام جمعه محمدشهر نیز مستقیما مطرح و مطالبه شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi