شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات انتقال آب شرب از منطقه پلنگ دره تأمین و پروژه در حالِ اجرا است/ صندوق‌های بازنشستگی کشور زیان‌ده هستند

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات انتقال آب شرب از منطقه پلنگ‌دره تأمین و پروژه در حالِ اجرا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96800
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اعتبارات انتقال آب شرب از منطقه پلنگ دره تأمین و پروژه در حالِ اجرا است/ صندوق‌های بازنشستگی کشور زیان‌ده هستند

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به برگزاری نشست شورای اجرایی احزاب خراسان شمالی، اظهار کرد: در این نشست مسائل و مربوط به حوزه انتخابیه به ویژه چالش‌های اصلی در حوزه تأمین آب مورد بحث قرار گرفت و تأکید شد که اجرای طرح تامین آب شرب بجنورد در اولویت قرار دارد و این مهم در حال اجرا است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن(ع) نیز در حوزه تامین آب شرب و راه روستایی استان ورود کرده و اعتبارات خوبی در این بخش استان هزینه خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه استان از دغدغه  همه مسئولان محسوب می شود و همه جریان ها باید در این زمینه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه بهره مندی خراسان شمالی از بودجه جایگاه مناسبی نیست، افزود: استان در بخش اعتبارات هزینه ای در جایگاه ۱۸ و ۱۹ و اعتبارات تملک دارایی در جایگاه ۱۹ تا ۲۲ استان ها قرار دارد. برای رسیدن به جایگاه مناسبی از بودجه کشور باید پروژه های مصوب بیشتری در ماده ۲۳ داشته باشیم.

وی ادامه داد: سند توسعه خراسان شمالی با اولویت های کشاورزی گردشگری و صنایع تعریف شده است و عدم تحقق شاخص ها به عوامل زیادی از جمله اعتبارات ملی، نزولات آسمانی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی بستگی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قانون جهش تولید دانش_بنیان، تصریح کرد: ۷ هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و به دنبال افزایش این شرکت‌ها هستیم.

رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان می‌رود/موافقت با برگزاری اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی
دنبال کنید

وحیدی در رابطه با عملکرد بانک‌های استان بیان کرد: در حوزه کشاورزی حداکثر عملکرد بانک‌های استان ۱۰ درصد بوده است و این نشان دهنده اجرای اشتباه سند توسعه است.

وی با اشاره به اینکه ۳ دفترچه مطالعاتی برای شهرستان شدن مانه ایجاد شده است، تأکید کرد: استیضاح وزیر کشور در راستای منافع استان از جمله سریعتر اعلام شدنِ شهرستان مانه بوده است که پس اعلام شهرستان جدید التاسیس مانه امضای بنده کان لم یکن شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi