پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96788
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که با حضور قادری نماینده شیراز و زرقان و چند تن از مدیران پیشکسوت صنعت برگزار شد، تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از تشکیل این شورا را تعیین افق صنعتی استان در سال‌های آینده عنوان کرد و گفت: ما برای پیشبرد امور باید افق ۱۰۰ ساله صنعت استان را ببینیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: از ابتدای مجلس یازدهم با حمایت جدی امام جمعه شیراز پایه و اساس شوراهای راهبردی آب، انرژی و حمل و نقل با حضور پیشکسوتان این عرصه‌ها گذاشته شد تا منشأ کارهای بزرگ باشد و امروز نیز شورای راهبردی صنعت استان فارس تشکیل شده است.

عزیزی عنوان کرد: در استان فارس افراد بسیار توانمندی چه در دولت و چه در بخش خصوصی در حوزه صنعت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها بهره برد و شورای راهبردی صنعت متکی بر انسان‌های با تجربه و دلسوز، نقشه راه استان را معین می‌کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: از اعضای شورا انتظار می‌رود که درگیر کارهای اجرایی نشده بلکه راهبردها را مشخص کرده و در اختیار مدیران قرار دهند تا آنها مبتنی بر این راهبردها، صنعت استان را توسعه دهند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: ما در شوراهای راهبردی باید طوری برنامه ریزی کنیم که ۱۰۰ سال دیگر آیندگان از ما به نیکی یاد کرده و کارهای ما منشأ خدمات بزرگ به مردم باشد./

پیگیری برای رفع مشکلات جاده های محلات و دلیجان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi