پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات جاده های محلات و دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: پیگیری هایی برای عدم اجرای طرح مسکن ملی در حوزه انتخابیه و همچنین عدم رسیدگی به جاده های دو شهرستان صورت گرفت که مقرر شده است وزارتخانه متبوع اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88962
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات جاده های محلات و دلیجان

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی و درخواست هایی برای تامین اعتبار جهت خرید دستگاه ژنراتور بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات انجام گرفت که خوشبختانه  اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و اخیرا نیز این دستگاه به بیمارستان تحویل داده شد.

وی افزود: همچنین پیگیری هایی هم برای عدم اجرای طرح مسکن ملی در حوزه انتخابیه و همچنین عدم رسیدگی به جاده های دو شهرستان صورت گرفت که مقرر شده است وزارتخانه متبوع اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل دسترسی به مسیرموسسه آموزش عالی شهرستان محلات نیز پیگیری هایی انجام گرفت و مقرر شد در این رابطه نیز اقداماتی انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: اخیرا نیز جلسه ای با حضور جمعی از نمایندگان استان برای بررسی مسائل استانی، محرومیت زدایی و تامین اعتبار برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و دیگر شهرستان های استان برگزار شد که در این جلسه در خصوص پروژه های انتقال آب، اشتغال، کشاورزی، امنیت غذایی، طرح های مسکن محرومین، زیرساخت ها و … بحث و بررسی شد تا بتوانیم اقدامالت لازم را در این رابطه انجام دهیم./

پایان پیام   

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi