یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشایی مجدد سینما لاله اردبیل در دستور کار است

 به گزارش کرونا از اردبیل، امیر رجبی صبح امروز در بازدید از آخرین وضعیت سینما لاله اردبیل که چندین سال بلا استفاده و مستهلک شده است، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل آمادگی دارد تا با حمایت از مالک خصوصی مجموعه، گام‌هایی جدی برای احیای سینما لاله اردبیل بردارد. وی افزود: سینما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

بازگشایی مجدد سینما لاله اردبیل در دستور کار است

 به گزارش کرونا از اردبیل، امیر رجبی صبح امروز در بازدید از آخرین وضعیت سینما لاله اردبیل که چندین سال بلا استفاده و مستهلک شده است، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل آمادگی دارد تا با حمایت از مالک خصوصی مجموعه، گام‌هایی جدی برای احیای سینما لاله اردبیل بردارد.

وی افزود: سینما لاله یکی از سینماهای قدیمی اردبیل است که متأسفانه از چندین سال گذشته تعطیل شده و به‌صورت متروکه در آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در این بازدید از ساختمان سینما لاله و مجموعه‌های تجاری آن، پیشنهادهای عملی و حمایتی برای احیا و بازگشایی مجدد سینما به مالک مجموعه مطرح شد تا با همت مالک خصوصی و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، این سینمای قدیمی با عنوان پردیس سینمایی مجدداً بازسازی شود و درخدمت مردم قرار گیرد.
پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi