شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار پست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیامک‌های جعلی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی نصیبی در همین خصوص به خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته مشاهده شده عده‌ای با سرشماره‌های شخصی و با بهره گیری از تصویر ماموران پست اقدام به ارسال پیامک می‌کنند. مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد به بهانه اینکه مشتری دارای مرسوله ابلاغ قضایی است، اقدام به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

کرونا :

هشدار پست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیامک‌های جعلی

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی نصیبی در همین خصوص به خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته مشاهده شده عده‌ای با سرشماره‌های شخصی و با بهره گیری از تصویر ماموران پست اقدام به ارسال پیامک می‌کنند.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد به بهانه اینکه مشتری دارای مرسوله ابلاغ قضایی است، اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک‌هایی جهت مشاهده ابلاغیه می‌کنند.

وی بیان کرد: پست استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌‌‌دارد که ماموران پست استان هیچ‌گونه پیامکی مبنی بر ارسال ابلاغیه، لینک و یا واریز وجه برای مشتریان ارسال نمی‌کنند. لذا در صورت مواجه شدن با این پیام‌ها به هیچ عنوان روی لینک‌ها کلیک نکنید.

این مسوول در پایان توصیه کرد؛ مردم مراقب کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک جعلی با نام “ماموران پست و دارا بودن مرسولات حاوی ابلاغ قضایی” باشند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi