پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۳۹ هزار میلیارد طرح‌های راه و شهرسازی در گچساران

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح‌های متعددی در راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام و فعال است. وی بیان کرد: راه و شهرسازی گچساران بیش از هشت طرح عمرانی بزرگ با اعتبار ۳۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال طرح در دست اجرا دارد. رئیس اداره راه و شهرسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

کرونا :

اجرای بیش از ۳۹ هزار میلیارد طرح‌های راه و شهرسازی در گچساران

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح‌های متعددی در راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام و فعال است.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی گچساران بیش از هشت طرح عمرانی بزرگ با اعتبار ۳۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال طرح در دست اجرا دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این طرح های عمرانی بزرگ شامل مجتمع فرهنگی و هنری گچساران، محوطه سازی مصلی، کنار گذر، قطعه ۱ جاده گچساران باباکلان، طرح رگ سفید گچساران، کمر بندی، جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ و قطعه سوم جاده گچساران- بابا کلان است.

عابدی عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری پردیس در گچساران با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی گفت: این طرح فرهنگی با بیش از ۱۸۳ میلیارد ریال در دست ساخت می باشد که برای تکمیل این طرح بیش یکهزار میلیارد ریال نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: محوطه سازی مصلی گچساران ۴۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی در دست ساخت می باشد و هم اکنون نیز در حال به اتمام رساند دیوارهای برشی است و برای تکمیل این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عابدی بیان کرد: کنار گذر گچساران باند دوم از سوی پیمانکار شرکت جهادگران به طول ۲ کیلومتر در حال ساخت است که هم اکنون در حال خاکبرداری ابتدای مسیر واقع در فلکه نرگسی بوده و با پیشرفت چهار درصد در حال ساخت است.

وی افزود: با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که برای تکمیل ۲۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

بهره‌برداری از ۱۵۰ واحد مسکونی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت با حضور سردار سلامی
دنبال کنید

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: طرح رگ سفید گچساران به طول ۱۵ و نیم کیلومتر با پیشرفت ۶۳ درصد در دست ساخت است این طرح هم اکنون فعال و در حال بیس ریزی می باشد.

عابدی اضافه کرد: متاسفانه مشکل پرداختی ماده ۲۳ این طرح هنوز به اتمام نرسیده و این طرح با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی گفت: طرح کمربندی گچساران با اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و هم اکنون این طرح فعال و قسمتی از این طرح آسفالت و در حال تکمیل شدن پل های مسیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: قطعه ۱ جاده گچساران باباکلان بطول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد در حال ساخت است و در حال قیر پاشی و آسفالت کردن است.

عابدی عنوان کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و در هفته دولت این طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد فعال است و این طرح در حال گذراندن مراحل قانونی برای انفجار قسمتی از مسیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است، قطعه سوم جاده گچساران- باباکلان به طول سه و نیم کیلومتر با اعتباری بیش از یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi