چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی انواع استایل زنانه

استایل‌های زنانه به انواع مینیمال، ماکسیمال، رسمی، وینتیج، کالج، الگانت، اسپرت، کژوال، هنری، پانک و تام بوی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این استایل‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باید حداقل یک بار آن‌ها را امتحان کنید. شما با هر سن و سالی می‌توانید از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید، به شرط آنکه انواع استایل را بشناسید و متناسب با آن‌ها لباس‌هایتان را ست کنید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96452
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

کرونا :

معرفی انواع استایل زنانه

معرفی انواع استایل زنانه

انتخاب بهترین لباس برای خانم‌های شیک و مشکل پسند، کمی سخت و دشوار است. اما شما با آگاهی از علاقه‌تان و مد و ترندهای روز، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. ست مانتو و شلوار یکی از گزینه‌های شیک و ظریف برای استایل زنانه است. از مزیت‌های این ست می‌توان به هماهنگ بودن مدل، پارچه و کارایی آن اشاره کرد.

استایل زنانه

ست مانتو و شلوار

مانتو شلوار و کت و شلوار زنانه یکی از ترندهای محبوب این روزهاست که با توجه به مدل آن‌ها و موقعیت شما، می‌توان استایل‌های متفاوتی با آن ساخت. معمولا برای خانم‌ها تیپ‌های گوناگونی وجود دارد و می‌توانید با شناختن انواع استایل بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

هر آنچه که باید در مورد استایل‌ها بدانید

قبل از اینکه برای خرید لباس اقدام کنید، بهتر است کمی در مورد انواع استایل و نوع پوشش هر کدام نکاتی را بدانید. استایل به معنی تیپ شخصی هر فردی است که برگرفته از شخصیت، علایق و ارزش‌های او هست.

البته بودجه هم نقش بسیار مهمی در ساخت استایل دارد، اما قرار نیست برای داشتن یک استایل خوب و شیک حتما بودجه بسیار زیادی داشته باشیم‌. با کمی خلاقیت و رعایت اصول ست کردن می‌توان با قیمتی مناسب، یک استایل خوب ساخت.

انتخاب استایل زنانه

استایل چیست و چه کاربردی در مد و فشن دارد؟

استایل در لغت به معنای «طراحی، شیوه و نحوه انجام کاری» است. در زمینه مد، استایل به معنای نحوه لباس پوشیدن و انتخاب لباس است که متناسب با شخصیت، سلیقه و علایق فرد باشد.

استایل‌ها می‌توانند وابسته به ترندها باشند و مدام تغییر داده شوند و یا تا سال‌ها یکسان بماند. به هر حال اگر شما از یک مدل یا سبک خاص پیروی کنید و تنها از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که مختص شما باشد؛ می‌توان گفت که شما استایل شخصی خود را دارید.

کدام استایل را انتخاب کنیم؟

شما در هر سن و سالی می‌توانید از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید، به شرط آنکه انواع استایل را بشناسید و متناسب با آن‌ها لباس‌هایتان را ست کنید. استایل‌ها بر اساس ارزش‌ها، علایق و سبک زندگی افراد ساخته می‌شوند و به مرور تبدیل به امضای شخصی آن‌ها می‌شوند.

معرفی انواع استایل

استایل می‌تواند رسمی، وینتیج، کالج، الگانت، اسپرت، کژوال، هنری، پانک و تام بوی باشد. با ایده گرفتن از هر کدام از این استایل‌ها و انتخاب آیتم‌های صحیح در کنار یکدیگر، می‌توانید استایل شخصی خودتان را بسازید. هر شخصی باید امضای مخصوص به خود را داشته باشد و لباس‌ها و اکسسوری‌ها، وسیله‌هایی هستند که می‌توانند برای ساختن هویت ظاهریمان به ما کمک کنند.

اختصاص ۵۰۰۰میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه
دنبال کنید

استایل مینیمال

برخی افراد بر این باورند که استایل مینیمال فقط به استفاده از دو رنگ سیاه و سفید محدود می‌شود. اما در واقع، هر رنگی که بتوان طیف‌های مختلف آن را به درستی کنار هم قرار داد و یک استایل ساده و شیک و البته مونوکروم ایجاد کرد، می‌تواند در استایل مینیمال استفاده شود. این استایل برای خانم‌ها گزینه مناسبی است؛ البته انتخاب استایل شخصی به عوامل مختلفی مانند علاقه، بودجه و ارزش‌های هر فرد بستگی دارد.

استایل ماکسیمال

ماکسیمال در لغت به معنای بیش از حد است. حداکثر استفاده از آیتم‌های مختلف در کنار هم تشکیل یک استایل شیک و ماکسیمال را می‌دهند. استایلی که دقیقاً مشابه دو لبه چاقو عمل می‌کند. اگر از اصول مد و فشن آگاه باشید، می‌تواند شما را به عنوان فردی جسور، خوشتیپ و البته با ظاهری لوکس معرفی کند. اما اگر ناآگاهانه از مد و پوشش افراد دیگری تقلید کنید، نه تنها زیبایی‌های ظاهری خودتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه شما را به عنوان فردی به شدت بی سلیقه معرفی می‌کند.

مانتو شلوار اداری ماهپار

استایل‌هایی که باید حداقل یک بار  امتحان کنید

  • استایل رسمی: مانتو شلوار اداری، کت و شلوار زنانه، کت و دامن و در کل لباس‌هایی که پوشیده هستند و برش‌های عمودی دارند، در دسته بندی استایل رسمی قرار می‌گیرند. معمولا از رنگ‌های تیره‌ای همچون مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و قهوه‌ای با ترکیبی از رنگ‌هایی نظیر سفید، آبی و زرشکی می‌توان در این استایل استفاده کرد.
  • استایل وینتیج: استایل وینتیج یک سبک لباس پوشیدن است که از دهه‌های گذشته الهام گرفته شده است. این سبک اغلب با استفاده از لباس‌های قدیمی، دوخت ساده و الگوهای کلاسیک مشخص می‌شود. دامن‌های چهارخانه و رنگی، آستین‌های پفی و پرنسسی و پیراهن‌های کلاسیک و خوش دوخت در رنگ‌های ملایم، استایل وینتیج را می‌سازند. از اورکت‌ها و پالتوهایی با یقه‌های انگلیسی و قد تا زانو هم در استایل وینتیج کاربرد دارند. ستاره‌های پاپ کره‌ای از جمله افراد مشهوری هستند که از استایل وینتیج در کنسرت‌های خود استفاده می‌کنند.
  • کالج: استایل کالج از لباس‌های معمولی و راحت که در دانشگاه‌ها پوشیده می‌شد، الهام گرفته شده است. در این سبک معمولاً از لباس‌های ساده و کلاسیک استفاده می‌شود. یک ست زیبا برای این استایل شامل یک شومیز سفید، دامن میدی (دامنی تا زیر زانو) یا شلوار راسته و یک جلیقه است. می‌توان با یک کراوات و دستمال گردن این استایل را تکمیل کرد.
  • الگانت: استایل الگانت با ظرافت، پیچیدگی و جذابیت همراه است. این سبک از لباس پوشیدن اغلب با استفاده از لباس‌های ساده و کلاسیک و اکسسوری‌های ظریف ایجاد می‌شود. رنگ‌های تند و مدل‌های پر از جزئیات در این سبک جایی ندارند.
  • اسپرت: استایل اسپرت یک تیپ راحت و کاربردی است که محبوبیت بسیاری دارد. سبک اسپرت برای فعالیت‌های روزمره انتخابی مناسب به حساب می‌آید و در هر سنی که باشید، شما را جوان و شاداب نشان می‌دهد.
  • کژوال: استایل کژوال راحت و غیررسمی است. این سبک از لباس پوشیدن اغلب با استفاده از لباس‌های ساده و راحت، رنگ‌های خنثی و روشن و اکسسوری‌های ساده ساخته می‌شود. شما می‌توانید برای یک قرار دوستانه، خرید یا گشت و گذار و حتی مهمانی از این استایل استفاده کنید.
  • هنری: خلاقیت و بیان دیدگاه شخصی، دو عنصر اصلی استایل هنری هستند. این سبک از لباس پوشیدن اغلب با استفاده از لباس‌های غیرمعمول و جسورانه، مانند لباس‌های رنگارنگ، طرح‌های عجیب و غریب و اکسسوری‌های منحصر به فرد، ایجاد می‌شود. استایل هنری برای افرادی که می‌خواهند بیان شخصی خود را از طریق سبک لباس پوشیدن نشان دهند، مناسب است و می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشید.
  • پانک: رنگ مشکی، لباس‌های چهارخانه، طرح‌ها و المان‌های خاص و عجیب و غریب، اکسسواری‌های فلزی مانند زنجیر، بوت، موهای رنگ خاص و آرایش تیره از جمله آیتم‌های استایل پانک هستند.
  • تام بوی: پوشش غیر کلیشه‌ای و فراتر از جنسیت، پیام استایل تامی بوی است. در این سبک بیشتر از لباس‌های گشاد و راحت استفاده می‌شود. پیراهن‌های یقه باز، شلوار جین، کت و شلوار ست و کلاه و کراوات از مواردی هستند که در ساخت این استایل نقش دارند. موی کوتاه می‌تواند جذابیت این استایل را دوچندان کند.
اهواز همچنان آلوده‌ترین کلانشهر کشور
دنبال کنید

کلام آخر

در این مقاله انواع  استایل زنانه را معرفی کردیم. استایل‌های زنانه به انواع مینیمال، ماکسیمال، رسمی، وینتیج، کالج، الگانت، اسپرت، کژوال، هنری، پانک و تام بوی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این سبک‌ها ویژگی‌هایی منحصر به فردی دارند که باید حداقل یک بار آن‌ها را امتحان کنید.

وقتی انواع استایل را می‌شناسید و در زمینه مد و لباس، علایق خود را پیدا کرده‌اید، می‌توانید به یک سبک شخصی در لباس پوشیدن برسید. این به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید و استایلی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

منبعماهپار

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi