پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان، بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی طی ۳ روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.  وی افزود: در اجرای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96431
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان، بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی طی ۳ روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد. 

وی افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، دارو، کالاهای اساسی، فرآورده‌های گوشتی، انواع کالاهای ممنوعه، کالای های گمرکی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این طرح در ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده که در این مدت ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق ( موسوم به شوتی ) شناسایی توقیف و ۱۷ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

سردار سلمانی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال اعلام کردند و در این زمینه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 به گزارش کرونا از ایلام، مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی می باشد و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi