جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک بی‌تدبیری دیگر و قطع فیبر نوری در باشت در یک روز حساس

به گزارش کرونا از گچساران در ایام تاسوعای حسینی تلفن همراه و اینترنت در باشت قطع شده و این اتفاق باعث سردرگمی شهروندان این شهرستان شد. درست زمانی که مردم با برپایی مراسم عزاداری و مراسمات ادای نذری نیازمند خطوط ارتباطی تلفن همراه یا ثابت و اینترنت بودند تمام این امکانات در باشت قطع شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96416
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

یک بی‌تدبیری دیگر و قطع فیبر نوری در باشت در یک روز حساس

به گزارش کرونا از گچساران در ایام تاسوعای حسینی تلفن همراه و اینترنت در باشت قطع شده و این اتفاق باعث سردرگمی شهروندان این شهرستان شد.

درست زمانی که مردم با برپایی مراسم عزاداری و مراسمات ادای نذری نیازمند خطوط ارتباطی تلفن همراه یا ثابت و اینترنت بودند تمام این امکانات در باشت قطع شد.

نادر گرامی فرماندار باشت در گفت و گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: در ورودی باشت اقداماتی از سوی برخی دستگاه ها در حال اجراست.

وی با اشاره به قطعی خطوط ارتباطی در باشت اظهار کرد: احتمالا به دلیل اقدامات برخی دستگاه ها در راستای توسعه و رفاه حال شهروندان یکی از ماشین آلات خطوط فیبر نوری را سهوا و بر اثر بی دقتی قطع کرده است.

به گزارش فارس مردم از زحمات دستگاه های اجرایی در راستای رفاه و توسعه زیر ساخت ها تشکر و قدردانی می کنند اما آیا بهتر نبود که برخی اقدامات را در روزهای بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی انجام می دادند.

پایان پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi