پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه جویی میلیاردی

به گزارش کرونا از گچساران مدیرعامل شرکت نفت گچساران در جمع خبرنگاران  این شهرستان گفت: یکی از موفق ترین نظام هایی که در چند دهه اخیر در واحدهای تولیدی و خدماتی کشورهای صنعتی به اجرا درآمده و نتایج درخشانی هم در پی داشته، مشارکت کارکنان از طریق ارائه پیشنهادها است. وی بیان کرد: هدف اصلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96404
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه جویی میلیاردی

به گزارش کرونا از گچساران مدیرعامل شرکت نفت گچساران در جمع خبرنگاران  این شهرستان گفت: یکی از موفق ترین نظام هایی که در چند دهه اخیر در واحدهای تولیدی و خدماتی کشورهای صنعتی به اجرا درآمده و نتایج درخشانی هم در پی داشته، مشارکت کارکنان از طریق ارائه پیشنهادها است.

وی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای این نظام، بهبود گردش کار شرکت و بها دادن به شخصیت و کرامت انسانی کارکنان و در نتیجه افزایش بهره وری در سازمان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: به غیر از فواید اقتصادی نظام مشارکت از نظر اجتماعی، با هدف تقویت همکاری در دو طرف، از میزان برخوردها و تعارض ها می کاهد، محیط کاری سالم و مناسبی به وجود می آورد، همچنین صلح و آرامش را در سازمان پایداری می بخشد.

کمالی بیان کرد: در طی بیست سال گذشته نظام پیشنهادات نفت گچساران موفقیت و پیشرفت های چشم گیری داشته است.

وی گفت: در جشنواره های وزارتی و ملی توسط موسسات معتبر علمی؛ دانشگاهی با تکیه بر شاخص ها و مدل های مطرح استانداردهای جهانی به عنوان فعالترین دبیرخانه شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در سال ۸۱ معرفی شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه این شرکت در سالهای گذشته نیز در جشنواره ملی نظام مشارکت موفق به کسب عناوین مختلف شده است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقا فرهنگ نظام مشارکت و پیشنهاددهی جلسات توجیهی؛ آموزشی و کارگاهی در غالب بازدیدهای سیستمی را به میزان ۳ هزار و هشتصد نفر ساعت برگزار کرده است.

بخش شیمی درمانی بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد+فیلم و تصاویر
دنبال کنید

کمالی بیان کرد: نظام پیشنهادات و مشارکت از سال ۱۳۸۰ در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تا کنون بالغ بر ۸۹ هزار و ۴۲۵ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت دریافت شده است که پس از تصویب نهایی میلیاردها تومان سود و صرفه را در سازمان رقم زده است.

مدیرعامل نفت گچساران با اشاره به عملکرد نظام مشارکت در سال گذشته ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و دویست پیشنهاد توسط کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت گچساران ارسال شده است.

کمالی اضافه کرد:که از مجموع این پیشنهادات، ۳۱۵ مورد تصویب و تعداد صد و یازده مورد اجرایی شده است که صرفه جویی اقتصادی میلیاردی به همراه داشته است که انتظار می رود با برنامه ریزی کامل و هم افزایی میزان مشارکت کارکنان بالا رود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi