دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آب شرب 24 هزار نفر در شهرستان بویراحمد پایدار شد

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر مادوان یکی از پر جمعیت ترین مناطق حاشیه‌ای مرکز استان است که جمعیت بسیاری را به خود اختصاص داده و همچنان نیز یکی از مناطق مهم در زمینه مهاجر پذیری است. وی گفت: سال ۱۳۹۷ کلنگ پروژه احداث مخزن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96380
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

کرونا :

آب شرب 24 هزار نفر در شهرستان بویراحمد پایدار شد

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر مادوان یکی از پر جمعیت ترین مناطق حاشیه‌ای مرکز استان است که جمعیت بسیاری را به خود اختصاص داده و همچنان نیز یکی از مناطق مهم در زمینه مهاجر پذیری است.

وی گفت: سال ۱۳۹۷ کلنگ پروژه احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی مادوان به زمین زده شد تا امیدی بر حل مشکلات آبی عدیده این منطقه بزرگ و پر جمعیت باشد.

صالحی بیان کرد: این پروژه با حرکت لاک پشتی و کند پیش رفت، حتی در برهه‌ای نیز متوقف شد.

مدیرعامل آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانجام مخزن بزرگ شهر مادوان با تلاش های شبانه روزی در حدود دو سال اخیر به صورت کامل تکمیل شد.

صالحی بیان کرد: این پروژه ۷۵ هزار میلیون ریالی، نقش مهمی در پایدار سازی آب جمعیت ۲۴ هزار نفری مادوان بعنوان یکی از کانون های تنش آبی استان، دارد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه و تلاش آبفا توسعه و امکان دسترسی به آب پایدار است، در این مسیر از همه توان نیز استفاده می‌کنیم اما در کنار آن نیز توقع می‌رود آب شرب در مصارف شرب و به درستی مصرف شود تا این مایه گران‌بها به درستی برای آیندگان نیز حفظ شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi