شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از رئیس‌جمهور

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در پی سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای وحدت اصولگرایان این استان در پیامی از مردم و استقبال آنها از رئیس جمهور قدردانی کرد. در این پیام آمده است: حضور به موقع و هوشمندانه مردم استان در استقبال از رئیس جمهور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

کرونا :

قدردانی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از رئیس‌جمهور

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در پی سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای وحدت اصولگرایان این استان در پیامی از مردم و استقبال آنها از رئیس جمهور قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: حضور به موقع و هوشمندانه مردم استان در استقبال از رئیس جمهور باطل سحر اقدامات مخالفین معاندین و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

استقبال از رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی که با اخلاص صداقت و تلاش فراوان شبانه روزی خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده خداوند را سپاس و بر آستان مقدس حضرت حق جبهه سپاس می‌ساییم.

حضور سرفرازانه مردم انقلابی و بصیر استان در دفاع مقدس مشارکت ستودنی و حماسه ساز در انتخابات حمایت از نظام و انقلاب و رهبری در فتنه‌ها از سرمایه‌های اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی و استان است که هر زمان دشمن دشمنان و خناسان و بریدگان از نظام و مردم سعی در کمرنگ نشان دادن آن داشتند مردم حماسه ساز شدند و از حضور خود آفرینشی دوباره ساختند.

شورای وحدت اصولگرایان ضمن ارج گذاشتن بر این حضور و تعظیم و تحسین در مقابل هم استانی‌های عزیز از همه مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص ریاست محترم جمهور از حماسه حضور مردم استان سپاسگزاری می‌کند و خواهان اجرایی شدن مصوبات بسیار خوب این سفر بلکه مطالبه‌گر آنها خواهد بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi