جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هلاکت قاتلان ۲ شهیدفراجا کمتر از ۲ ساعت

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد سردار کیقباد مصطفایی در آیین تشییع دو شهید فراجا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای نقاط کشور به عنوان پرچمدار امنیت داخلی ایران اسلامی وظایف و ماموریت‌های متعددی را بر عهده دارند.  وی بیان کرد: از اولویت‌های مهم فراجا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

هلاکت قاتلان ۲ شهیدفراجا کمتر از ۲ ساعت

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد سردار کیقباد مصطفایی در آیین تشییع دو شهید فراجا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای نقاط کشور به عنوان پرچمدار امنیت داخلی ایران اسلامی وظایف و ماموریت‌های متعددی را بر عهده دارند.

 وی بیان کرد: از اولویت‌های مهم فراجا و ماموریت‌های ویژه نیروی سلحشور و عظیم مقابله و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:این پدیده شوم در کشور ما به عنوان یک معضل می‌باشد و در این رابطه اولویت اول نیروی انتظامی مقابله با مواد مخدر است.

مصطفایی عنوان کرد: در روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه جاری در اقدامی غرورآفرین از سوی مجموعه انتظامی استان در مقابله با اشرار و گروه‌های مسلح مواد مخدر طی عملیاتی که انجام شد و در جریان این عملیات در مصاف رویارویی با قاچاقچیان مواد مخدر دو نفر از بهترین پرسنل انتظامی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 وی گفت: شهادت آنها داغی است که تا ابد بر دل ما خواهد ماند، نیروهای انتظامی استان به قاچاقچیان امان نداده و در کمتر از دو ساعت قاتل شهدای نیروی انتظامی استان را به سزای اعمالش رسانده و به درک واصل شدند.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد :مجموعه انتظامی استان با اقتدار کامل اجازه نخواهد داد هیچکس امنیت این مرز و بوم را بر هم بزند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi