یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل مبل شویی جاوید در تهران شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره با شامپوی نانو را ۵۵۰۰۰۰ تومان برای شما عزیزان انجام می دهیم. مبل شویی در منزل را می توان به عنوان بهترین خدمات مبل شویی در منزل نام برد. مبل شویی ها با توجه به این که بسیار زیاد کثیف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

کرونا :

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

مبل شویی جاوید در تهران شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره با شامپوی نانو را ۵۵۰۰۰۰ تومان برای شما عزیزان انجام می دهیم. مبل شویی در منزل را می توان به عنوان بهترین خدمات مبل شویی در منزل نام برد. مبل شویی ها با توجه به این که بسیار زیاد کثیف می شوند. مشتری ها باید برای تمیز کاری مبلمان دست به اقدام بزنند.

بسیاری از مشتری ها چون نسبت به تمیزی و تمیز کاری حساسیت دارند. خود نسبت به تمیز کاری منازل و مبل ها اقدام می کنند. مبل ها در خانه این مشتری ها بسیار تمیز هستند. و به هیچ عنوان این مبل ها چرک مرده و خراب نمی شوند.. چرا که مشتری ها با تمیز کاری که انجام می دهند مانع چرک مردگی مبلمان می شوند. که اگر روزی هم اقدام به شستشوی مبلمان در منزل بکنند. سرویس کاران به راحتی می توانند تمام کثیفی هایی که روی مبلمان وجود دارد را بیرون بکشند.

در این حالت سرویس کاران مبل شویی در تهران برای تمیز کاری این مبل ها وقت کمتری هم صرف می کنند. چرا که با یک بار شستشو تمام زیر و بم مبلمان تمیز و مرتب می شوند.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

قیمت مبل شویی در منزل

قیمت مبل شویی در تهران توسط تیم مبل شویی جاوید در تهران اعلام می شود. مدیریت مبل شویی هر ساله قیمت های خود را از طرف سایت خود به مشتری ها اعلام می کند. قیمت ها در تهران و در مبل شویی جاوید ثابت می باشد. اما در بسیاری از موارد مانند تشک دوبل بودن و کوسن اضافه و یا تمام پارچه بودن مبلمان قیمت های شستشو با تعرفه متفاوت می باشند.

  • همان گونه که در بالا توضیح دادیم قیمت شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شست و شوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت شست و شوی مبلمان استیل و ال و یا همان نیم ست در منزل با دستگاه ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری با ضمانت ۴۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شست و شوی موکت در منزل متری ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر عدد کوسن، پشتی اضافه ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی صندلی ها ی ماشین به صورت ضمانتی ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
فروش بازگشت بایدن به برجام
دنبال کنید

مبل شویی در منزل 4

خدمات مبل شویی در منزل

سرویس کاران مبل شویی ما در تمام روز آماده ارائه خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل می باشند.. سرویس کاران ما در تهران برای متخصص شدن سال ها تلاش کرده اند. تا لتوانند بهترین تجربه شست و شوی مبلمان در خانه را به مشتری هایمان تقدیم کنند. ما در تهران تمام خدمات زیر را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم.

  1. شست و شوی انواع مبل های استیل، تمام پارچه، راحتی، کناف، نانو، ترک و مازاراتی
  2. شست و شوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در منزل مشتری
  3. شستشوی انواع صندلی های نهار خوری
  4. خشک شویی انواع صندلی های اداری و چرخشی در منزل
  5. شست و شوی صندلی ماشین های ایرانی و خارجی در منزل با دستگاه
  6. خشک شویی انواع تابلو فرش ها تزئینی
  7. شست و شوی انواع کوسن بالشتک و تشک اضافه
  8. شستشوی انواع موکت های چسبی با ضمانت نامه

نحوه شست و شوی مبل در منزل

مبل هایی که در منزل مشتری وجود دارد تمام و کمال قابل شستشو می باشند. بسیاری از مشتری ها چون نمی دانند که مبلمان در منزل شست و شو می شود. به همین خاطر از مبلمانی کثیف و چرک مرده در منزل دارند. اگر شما به عنوان یک مهمان به خانه مشتری بروید می دانم که از نشستن روی چنین مبلمانی دل خوشی نخواهیم داشت.

سرویس کاران مبل شویی در منزل جاوید هنگامی که به خانه مشتری می روند. در ابتدا تمام مبلمان را جارو کشی می کنند. جارو کشی تمام خاک و کثیفی های بزرگ روی مبل را جمع می کند. و سرویس کار متخصص ما به راحتی می تواند کار شستشوی مبلمان را در خانه مشتری شروع کند. پمپ سمپاشی که متخصص در اختیار دارد را با آب و شامپو پر می کند و آنها را با هم مخلوط می کند. با اهرمی که در بالای پمپ وجود دارد آن را در حالت پر فشار قرار می دهیم تا کاملا آماده گردد.

جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴
دنبال کنید

بعد از این که متخصص با روشن کردن دریلی که در دسترس خود دارد. روی مبلمان را کاملا شست و شو می دهد. حرکت دورانی دریل باعث می شود تمام کثیفی های روی مبلمان را با کف آغشته کند.. یعنی تمام کثیفی هایی که روی مبلمان وجود دارد روی کف می آیند. که در این حالت سرویس کار دومی تمام این کف و کثیفی ها را جم می کند.

جارو برقی بسیار قوی که سرویس کار در اختیار دارد. با قدرت بسیار بالایی تمام این آب و کف ها را در داخل خود جمع می کند.. این کثیفی ها آنقدر زیاد است که خود مشتری هم هنگام خالی کردن آن به سرویس کار می گوید. که تمام این کثیفی ها از مبلمان ما بیرون آمده است.

در جواب باید گفت بله چون سرویس کاران مبل شویی بعد از اتمام هر کار آب و کثیفی های مبلمان را در داخل سرویس خانه خالی می کنند. و قشنگ تمام دستگاه را شستشو می دهند.

مبل شویی در منزل 5

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi