یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامعه ورزش در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثر دارد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری آیین تکریم از جامعه ورزشکاران و پیشکسوتان و جوانان شهرستان فیروزآباد در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96147
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

جامعه ورزش در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثر دارد

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت   با اشاره به برگزاری آیین تکریم از جامعه ورزشکاران و پیشکسوتان و جوانان شهرستان فیروزآباد، عنوان کرد: این برنامه با هدف تکریم از جامعه ورزشکاران و جوانان میزبان بیش از ۵۱۲ ورزشکار و پیشکسوت زن و مرد در رشته های مختلف ورزشی بود.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه‌هایی  موجب تشویق و ترغیب جامعه به امر ورزش و ترویج اخلاق ورزشی و کاهش معضلات اجتماعی شود.

وی افزود: اینکه بعد از سال‌ها همچین همایشی با استفاده از همه ظرفیت‌ها برگزار شده به دنبال تزریق روح و تحرک تازه به ورزش شهرستان است و از این اتفاق جهت برنامه ریزی بهتر و توجه به تربیت استعدادهای مختلف جوانان بهره خواهیم برد.

فروردین علم و برنامه ریزی را دو اصلی دانست که رشد و توسعه و هم افزایی را در بر خواهد داشت فلذا توجه به این دو مهم در پیشبرد امور می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس فراکسیون ورزش ضمن اشاره به نقش موثر جامعه ورزش در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان جایگاه جامعه ورزش و جوانان مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi