سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسوولان با مدیریت میزان اعتبار برخی از طرح های ضروری در ساوه را تکمیل کنند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوه گفت: انتظار می رود مسوولان بتوانند با مدیریت این میزان اعتبار برخی از طرح های ضروری در ساوه را تکمیل کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96075
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مسوولان با مدیریت میزان اعتبار برخی از طرح های ضروری در ساوه را تکمیل کنند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه امسال علی رغم کمبود اعتبارات، بودجه خوبی به ساوه تخصیص داده شده است، گفت: انتظار می رود مسوولان بتوانند با مدیریت این میزان اعتبار برخی از طرح های ضروری را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: هرچند کشور با برخی محدودیت های اعتباری مواجه است اما عمده ترین چالش پیش رو عدم مدیریت منابع است که انتظار می رود مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان با پگیری های لازم نسبت به جذب و مدیریت منابع در اختیار اقدامات لازم را انجام دهند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: گاها مشاهده می شود که با تلاش مدیران ارشد استان و شهرستان ها اعتباراتی از وزارتخانه ها برای شهرستان تخصیص داده می شود اما برخی مدیران شهرستان در جذب این منابع ناتوان هستند یا به صورت جدی اقداماتی را انجام نمی دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: برای جلوگیری از هدر رفت این منابع با همکاری فرمانداری شهرستان ویژه ساوه از توان نظارتی در راستای برخورد با این مدیران استفاده می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi