سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: درخواست ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96066
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

بررسی ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ۷۰۰ جانباز ساکن در غرب کرمانشاه برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.

وی افزود: این کمیسیون پزشکی برای جانبازانی برگزار شد که خواستار ارتقای خدمات حق پرستاری و همچنین برای افزایش درصد جانبازی هستند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: این کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ، درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک های تروریستی شامل تیروترکش، موج انفجار، شیمیایی برگزار شده است.

 نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به حجم بالای درخواست‌های مردم سه شهرستان و با رایزنی های صورت گرفته کمیسیون پزشکی عالی برای پیگیری وضعیت آن ها در شهرستان قصرشیرین تشکیل شد.

حیدری ادامه داد: طی یک سال گذشته و پیرو مذاکراتی که با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور داشتیم این کمیسیون برای پیگیری پرونده های ایثارگران و جانبازان به مدت ۲روز در قصرشیرین تشکیل شد.

وی گفت: در گذشته متقاضیان سه شهرستان برای پیگیری پرونده های خود به تهران یا کرمانشاه مراجعه می‌کردند.

نماینده مرم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این راستا از همکاری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و روسای بنیاد شهید سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و سرپرست فرمانداری قصرشیرین قدردانی می کنم.

ایستگاه شماره هفت آتش نشانی زنجان افتتاح شد
دنبال کنید

حیدری اضافه کرد: در کمیسیون بعدی که در کرمانشاه برگزار می‌شود بیش از یک هزار متقاضی دیگر که در حوزه شیمیایی هستند پرونده های آن ها رسیدگی خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi