شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای تسریع در تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس گفت: در سفر اخیر وزیر راه مقرر شد که در پایان شهریور ماه امسال  قطعه ۶ نخست آزادراه شیراز – اصفهان به بهره برداری برسد و کمی بعد نیز قطعه ۷ که هم اینک بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد آماده افتتاح شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95937
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری برای تسریع در تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رضا رضایی کوچی اظهار کرد: راه آهن شیراز – بوشهر جزو  چهار پروژه راه آهن کشور است که پس از مصوبه سران قوا مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که قرار است منابع آن در قالب تهاتر نفت تامین شود.

وی ادامه داد: تاکنون مناقصه افزون بر ۸۰ درصد قطعات این مسیر برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده و پیمانکار مابقی قطعات نیز به سرعت مشخص می شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: چون بحث تهاتر نفت مطرح است انگیزه پیمانکاران برای حضور در این پروژه بسیار خوب بوده و حواله نفت هم صادر شده که امیدواریم به زودی نفت در اختیار پیمانکاران قرار گیرد و ما شاهد سرعت بخشیدن به اجرای پروژه باشیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به فارس گفت: این سفر با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان با پیگیری های استاندار فارس و جهت تعیین تکلیف این پروژه انجام شد.

رضایی کوچی افزود: در این سفر مقرر شد که در پایان شهریور ماه امسال  قطعه ۶ نخست آزادراه به بهره برداری برسد و کمی بعد نیز قطعه هفت که هم اینک بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد آماده افتتاح شود.

وی ادامه داد: همچنین قطعه هشت که نخستین قطعه آزادراه از شیراز – بوشهر هست نیز همزمان با افتتاح ۶ قطعه نخست کلنگ زنی خواهد شد تا در نهایت مسیر اصفهان – شیراز – بوشهر در یک کریدور آزادراهی قرار گیرد تا هم از نظر اقتصادی هم از نظر کاهش حوادث و کاهش مصرف سوخت آثار مثبتی به دنبال داشته باشد./

نسخه مجلس برای معیشت و اقتصاد مرزنشینان شمال شرق کشور/استفاده از بازار 30 میلیون دلاری افغانستان از مسیر منطقه آزاد دوغارون
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi