چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

محمد راستا در حاشیه آیین افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت که با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طول این راه ۱۴۶ کیلومتر و راه اصلی درجه یک بوده که آماده بهره‌برداری است. مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95853
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

محمد راستا در حاشیه آیین افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت که با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طول این راه ۱۴۶ کیلومتر و راه اصلی درجه یک بوده که آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدا تاکنون ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این جاده هزینه شده است یادآور شد: ارزش این جاده اکنون ۹۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که حدود ۱۰ کیلومتر تونل در آن احداث شده و بیش از ۱۵ پل بزرگ در آن تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه این جاده بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است گفت: دسترسی استان‌های مرکزی کشور به بنادر جنوبی را آسان و طول مسیر را بسیار کم می‌کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ روستا در بخش‌های مختلف استان راه دسترسی آسان و سریع پیدا می‌کنند گفت: تا پیش از این برای دسترسی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روستاییان سخت و طولانی را می‌بایست طی می‌کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به فاز دوم این جاده نیز اشاره کرد و گفت: باند دوم آن بعد از بهره‌برداری از باند اول و در آینده نزدیک مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi