سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز آغاز شد

نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به شروع احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز، گفت: این پروژه ظرف مدت یک سال و پروژه بیمارستان شازند نیز ظرف مدت ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95637
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز آغاز شد

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به شروع احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز، عنوان کرد: نزدیکی شازند به صنایع مشکلات زیادی برای ساکنین این شهرستان به وجود آورده است که ما شاهد ابتلای ۲ تا ۳ نفر از اعضای یک خانواده به سرطان هستیم و این امر لزوم احداث این مرکز را بیش از پیش، کرده است.

وی با بیان اینکه وجود مراکز درمانی مجهز می‎تواند بخش مهمی از مشکلات مردم در حوزه سلامت را برطرف کند، افزد: این پروژه از صفر تا ۱۰۰ حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه می‎برد که بخشی از آن را وزارت بهداشت و بخش دیگری را صنایع فعال در شازند تأمین می‎کنند.

احمدی بیغش تصریح کرد: این پروژه ظرف مدت یک سال و پروژه بیمارستان شازند نیز ظرف مدت ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم شازند در مجلس اضافه کرد: با توجه به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز انتظار داریم ظرف مدت یکسال این طرح به بهره‌برداری برسد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi