شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب کلینیک تخصصی امام سجاد دهدشت و مردمی که دیگر معطل نمی‌شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، با توجه به مراجعات روزانه قریب به ۷۰۰ نفر به کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت و ازدحام جمعیت در ساعت اولیه صبح برای نوبت‌گرفتن، مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد و موجب نارضایتی آن‌ها می‌شد. در همین راستا و به منظور خدمات‌رسانی بهتر، نوبت‌دهی در این کلینیک به صورت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95586
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

خبر خوب کلینیک تخصصی امام سجاد دهدشت و مردمی که دیگر معطل نمی‌شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، با توجه به مراجعات روزانه قریب به ۷۰۰ نفر به کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت و ازدحام جمعیت در ساعت اولیه صبح برای نوبت‌گرفتن، مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد و موجب نارضایتی آن‌ها می‌شد.

در همین راستا و به منظور خدمات‌رسانی بهتر، نوبت‌دهی در این کلینیک به صورت اینترنتی آغاز شد.

شهروندان می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از ویزیت با مراجعه به آدرس اینترنتی nobat.yums.ac.ir سایت نوبت‌دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) وارد شده و نسبت به رزور نوبت پزشکان اقدام کنند.

 گزینه رزرو نوبت برای هر پزشک کلینیک از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر روز قبل از ویزیت فعال و مراجعین می‌توانند نسبت به رزرو نوبت پزشک برای روز بعد اقدام کنند.

به گزارش فارس، مراجعین بعد از ثبت به صورت اینترنتی، پیامکی مبنی بر رزرو نوبت برای مراجعه‌کننده از سایت نوبت‌دهی اینترنتی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت ارسال می‌شود و در روز مراجعه و هنگام ثبت نهایی نوبت، کارت شناسایی معتبر نوبت گیرنده به همراه کد شناسایی رزرو نوبت، به واحد پذیرش و صندوق مراجعه کنید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi