چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

بهره برداری از 7 پروژه ورزشی در شرق استان گلستان تا دهه فجر

با پیگیری های نماینده مینودشت ۷ پروژه ورزشی تا دهه فجر در شرق گلستان به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

بهره برداری از 7 پروژه ورزشی در شرق استان گلستان تا دهه فجر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، رضا آریان پور جلسه ای با معاونین وزارت ورزش و جوانان  و مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان برای عملیاتی کردن دستوران وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد.

با پیگیری ها نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس در نشست اخیر تصمیمات خوبی برای حوزه ورزش شهرستان های شرق استان گلستان اتخاذ شد که می تواند به  اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای احداث زمین چمن مصنوعی استادیوم مراوه تپه که به زودی با تخصیص بخشی از منابع  با تعیین پیمانکار، عملیات زیر سازی شروع خواهد شد. همچنین علاوه بر بودجه فوق یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان آورده نماینده مجلس از منابع دیگر به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

در این نشست ۲ میلیارد تومان ب رای روشنایی استادیوم کلاله اختصاص پیدا کرد تا در دهه فجر آماده بهره برداری شود از سوی دیگر برای احداث زمین فوتبال روستای مالای شیخ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی اختصاص یافت که تا دهه فجر آماده بهره برداری می شود. برای تکمیل سالن ورزشی روستای قلی تپه گالیکش نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و این پروژه نیز تا هه فجر باید به بهره برداری برسد.

با پیگیری های نماینده مجلس از منابع ملی ۲ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی فارسیان گالیکش اختصاص یافت همچنین از منابع وزارت نفت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد، در حال حاضر، این پروژه دارای حدود ۴ میلیارد تومان بودجه است که بزودی پیمانکار مشخص و ادامه ساخت آن شروع خواهد شد.

پایان نشست علنی 30 اردیبهشت ماه/ نشست بعدی سه شنبه، اول خرداد ماه
دنبال کنید

در مورد سالن پاسنگ گالیکش نیز مقرر شد ۵۰۰ میلیون تومان از منابع استانی، ۵۰۰ میلیون تومان از سهم سازمان برنامه و بودجه و ۵۰۰ میلیون تومان هم آورده نماینده از سایر منابع ملی، تخصیص و پیمانکار کار را شروع کند تا در دهه فجر آماده افتتاح باشد، از سوی دیگر در این نشست تاکید شد که  ۷- احداث سالن کشتی گورش مراوه تپه با تخصیص منابع استانی به زودی رقم خواهد خورد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi