سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قانون بودجه بر اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید دارد

نماینده مردم فریمان و سرخس و بخشهای احمد آباد و رضویه در مجلس در مراسم جشن واگذاری هزار و ۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی با اعطای تسهیلات وارد عمل شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

قانون بودجه بر اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس و بخشهای احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن واگذاری هزار و ۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی با اعطای تسهیلات وارد عمل شده است.

وی افزود: یکی‌ از افتخارات مجلس یازدهم تصویب قانون جوانی جمعیت بود که در زمره یکی از سه قانونی به شمار می رفت که در دیدار نمایندگان مجلس با رهبری، ایشان از آن یاد و از مسببان آن قدردانی کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: قانون جوانی جمعیت در حال اجرا است که بابت آن از دولت قدردانی می کنم، دولت برای اجرای این قانون در استان‌ها پای کار آمده است، اهدای هزار و ۲۱۰ قطعه زمین آغازگر یک راه است، البته در قانون بودجه نیز بر اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید شده است.

نماینده مردم فریمان و سرخس و بخشهای احمد آباد و رضویه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ضرورت اجرای این قانون اجتناب‌ناپذیر است، گفت: تا پایان سال جاری شمار واگذاری قطعات زمین رایگان تا پایان سال افزایش می یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi