شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همدان توانایی جذب پنج هزار نیروی کار را دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل و نکوداشت اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری گفت: همدان توانایی جذب پنج هزار نیروی کار را دارد و اکنون برخی کارخانه ها و حتی کشاورزان نیروی کار ندارند و کارخانه ها دنبال نیروی کار هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

همدان توانایی جذب پنج هزار نیروی کار را دارد

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت ؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل و نکوداشت اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری به مناسبت گرامیداشت روز قلم گفت: شهادت با غدیر معنا پیدا می کند و بدون غدیر شهادتی نیست و شهدا کسانی بودند که از قربان به غدیر رسیدند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: رهبر معظم انقلاب بر ایمان و امید تاکید داشتند و باید این دو اصل را سرلوحه قرار دهیم و اگر کسی بتواند مردم را حتی یک نفر پای نظام بیاورد راه شهدا را انجام داده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید زندگی خود را از مردم جدا نکنند و راه و روش شهدا را ادامه دهند.

حاجی بابایی ادامه داد: اهل قلم باید شهدا را به مردم به ویژه نسل جوان بشناسانند و خواسته آنها را تبیین و با نوشتن کتاب آنها را به مردم بیشتر معرفی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه کارهای زیادی در کشور و استان در حال انجام است و در همه بخش ها توسعه ایجاد شده است افزود: در استان همدان نیز کارهای بزرگی انجام شده و هم اینک کارخانه تولید کمباین در همدان چندین کمباین به روسیه صادر می کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: همدان توانایی جذب پنج هزار نیروی کار را دارد و اکنون برخی کارخانه ها و حتی کشاورزان نیروی کار ندارند و کارخانه ها دنبال نیروی کار هستند.

وی بیان کرد: لبنیات کارخانه سحر همدان با تولید ۳۲۰ نوع تولید محصولات خود را به اروپا و کانادا صادر می کند و به زودی محصولات آن ۲ برابر می شود.

دستگیری عامل تیراندازی در اسلام آبادغرب
دنبال کنید

حاجی بابایی افزود: تحولات بزرگی در استان و کشور رخ داده است اما دشمن به دنبال نادیده گرفتن این موفقیت ها و نا امیدی مردم است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi