چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن احیاء واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سفر دولت

به گزارش کرونا از یاسوج، هیات دولت پنج شنبه، جمعه هفته آینده برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند و استان در حال مهیا شدن برای استقبال از دولت مردمی سیزدهم است. در این سفر علاوه بر افتتاح چندین ابر پروژه که موجب تحول و ایجاد اشتغال در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95259
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

جشن احیاء واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سفر دولت

به گزارش کرونا از یاسوج، هیات دولت پنج شنبه، جمعه هفته آینده برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند و استان در حال مهیا شدن برای استقبال از دولت مردمی سیزدهم است.

در این سفر علاوه بر افتتاح چندین ابر پروژه که موجب تحول و ایجاد اشتغال در این استان کوچک اما پر از ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد می‌شود قرار است چندین پروژه‌های دیگر کلنگ‌زنی شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی پالایشگاه گچساران، افتتاح ابر پروژه پاتاوه به دهدشت و سد چم‌شیر از جمله این پروژه‌ها است، ضمن اینکه نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها رکود احیاء و به کارخانه تولید بازمی‌گردد.

همزمان با افتتاح و بازگشت به کار کارخانه قند یاسوج قرار است چندین واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگردند و جشن احیاء واحدهای راکد در این سفر گرفته می‌شود.

اما کلنگ‌زنی پتروپالایشگاه گچساران با خوراک ۱۰۵ هزار بشکه در روز، کلنگ‌زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام و کلنگ‌زنی میدان گازی مختار ابر پروژه‌هایی است که با کلنگ‌زنی آنها بیش از ۷ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi