سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

2 مشکل ایجاد پالایشگاه در بهمئی از زبان رئیس شرکت نفت آغاجاری

به گزارش کرونا از بهمئی، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوع محوریت سفر رئیس جمهور با نماینده مجلس و رئیس شرکت نفت آغاجری در سالن ارشاد برگزار شد. رئیس شرکت نفت آغاجری در این نشست گفت: ما باید یک تفکر تیمی داشته باشیم تا بتوانیم با کمک همدیگر مشکلات را پیگیری کنیم. جواد تقی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95253
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

2 مشکل ایجاد پالایشگاه در بهمئی از زبان رئیس شرکت نفت آغاجاری

به گزارش کرونا از بهمئی، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوع محوریت سفر رئیس جمهور با نماینده مجلس و رئیس شرکت نفت آغاجری در سالن ارشاد برگزار شد.

رئیس شرکت نفت آغاجری در این نشست گفت: ما باید یک تفکر تیمی داشته باشیم تا بتوانیم با کمک همدیگر مشکلات را پیگیری کنیم.

جواد تقی زاده گفت: تعداد ۸ شهرستان زیر مجموعه این شرکت است برای اولین بار بعد از سالیان سال هر خدماتی به شهرستان آغاجری دادیم سعی کردیم به مابقی شهرستان‌ها نیز بدهیم‌.

وی ادامه داد: از سالن های ورزشی شهرستان بهمئی بازدید شد و می‌خواستیم از خود بودجه شرکت مبلغی اختصاص دهیم  اما متاسفانه عده ای اجازه نمی‌دهند و لذا محدویت‌هایی صادر شد.

تقی‌زاده خاطر نشان کرد: همه توان ما بر این بود که این پروژه به ادارات واگذار شود به خصوص شهرداری لیکک که روز گذشته برای کسب مجوز آن موضوع در جلسه شورای اداری نفت مطرح شد مجوز را از خود آقای دانشی کسب کردم و شاهد تحول بزرگی در حوزه ورزشی خواهیم بود.

رئیس شرکت نفت آغاجری افزود: شهرستان امیدیه مورد بی مهری قرار گرفته و نهایتا سعی کردیم این بی مهری ها برای دیگر شهرستان ها به خصوص شهرستان بهمئی صورت نگیرد.

وی گفت: در صورت حضور ریاست جمهوری در بهمئی می‌توان مجوزهای بیشتری گرفت ولی با توجه به ظرفیت شهرستان بهمئی پیشنهاد این است در صورت عدم حضور رئیس جمهور تلاش کنیم وزیر نفت به شهرستان بهمئی بیاید تا بتوانیم مجوز و اعتبارات خوبی برای بهمئی بگیریم.

این مسئول ادامه داد: آقای فرماندار یا نماینده مجلس یا هر کس دیگر به تنهایی نمی تواند برای مطالبات این شهرستان تلاش کند همه ما باید دست به دست هم بدهیم و مطالبات مردم شهید پرور بهمئی را داد بزنیم.

مرگ آبزیان در رودخانه دره شور دهدشت/ محیط زیست؛ هشدار داده بودیم
دنبال کنید

تقی زاده با اشاره به ظرفیت نفتی شهرستان بهمئی گفت: شهرستان بیش از ۸۵ حلقه چاه نفتی دارد و یکبی از مطالبات مهم مردم ایجاد پالایشگاه است‌.

رئیس شرکت نفت آغاجری بیان کرد: بحث پالایشگاه و پترو پالایشگاه در این شهرستان مطالبه مهم مردم است اما پالایشگاه دو مشکل جدی ایجاد می کند یکی مسائل زیست محیطی است و دیگری بحث آب است که شهرستان بهمئی با تنش آبی مواجه است و حتی آب شرب هم ندارد چون پالایشگاه آب صنعتی نیاز دارد.

تقی زاده به بحث اشتغال جوانان  اشاره کرد و گفت: استان خوزستان سومین استان از نظر بیکاری در سطح کشور است که در همین چند وقت گذشته آزمونی برگزاری شد که خواسته مردم و نمایندگان مردم در مجلس این بود هیچگونه غیر بومی استخدام نشود.

وی ادامه داد: مشکل جدی که همه به استخدامی های غیر بومی نه می گویند این است که وقتی آزمونی برگزار میشود و افرادی استخدام می‌شوند سریعا با رابطه‌گیری جا به جا می‌شوند.

تقی زاده عنوان کرد: هر استخدام ساعتی در شهرستان بهمئی برای نگهبانی چاه‌ها را باید با فرماندار و شورای تامین بهمئی هماهنگ کنیم ولی با استخدام یک نفر و ده نفر نمی‌توان مشکلات استخدامی این شهرستان را برطرف کنیم.

وی افزود: هیچگونه استخدامی فله ای نداریم سامانه ای داریم که تمام درخواست ها در آن ثبت می‌شود و با صدور مجوز رسمی به صورت سریع آنها را استخدام خواهیم کرد.

رئیس شرکت نفت آغاجری به بحث آلایندگی اشاره کرد و گفت: با توجه به تولید هر منطقه وزارت امور اقتصادی و داریی برای مناطق حق آلایندگی واریز می‌کند که آن‌ها از وزارت نفت پول میگیرند و به مناطق پرداخت میکنند و با تلاش های مسئولان شهرستان بهمئی مبلغی به این شهر اختصاص داده شد.

۱۵ واحد پرورش ماهی در شهرستان دنا بر اثر زلزله خسارت دید
دنبال کنید

تقی زاده در بحث سفر رئیس جمهور به شهرستان بهمئی گفت: شرکت نفت آغاجری با همه توان در آمادگی کامل است و از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا این سفر به نحو احسن انجام بگیرد.

رئیس شرکت نفت آغاجری در پایان با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای مردم بهمئی دریغ نخواهیم کرد گفت: شرکت نفت آغاجری تعداد ۸ شهرستان و ۳۶۴ روستا را تحت پوشش دارد و  با همه تمام توان تلاش خود را به کار می‌گیرد تا ظرفیت های شهرستان را بکار گیرد.

2 مشکل ایجاد پالایشگاه در بهمئی از زبان رئیس شرکت نفت آغاجاری 3

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi