یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

از پیگیری افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تا افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به دیدار خود با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: در دیدار مسائل و مشکلات استان پیگیری شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95112
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

از پیگیری افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تا افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار خود با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: در این دیدار موضوعات مربوط به استان پیگیری و دستورات ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع کمبودهای حوزه انتخابیه اخذ شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در نشست امروز افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان بود که مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

وی، پیگیری بیمه قالیبافان، افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و اخذ دستور مساعدت جهت تسریع اداره تأمین اجتماعی شهرستان راز و جرگلان را از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست برشمرد.

وحیدی، تأمین و تخصیص اعتبار مناسب برای احداث مجتمع ورزشی کارگران شهر آشخانه و کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های مانه و سملقان دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست برشمرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در این نشست  از طریق استان و وزارتخانه پیگیری می‌شود در اسرع زمان به نتیجه برسد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi