شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و  توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اتصال خط ریلی زاهدان به خاش گفت: این اقدام گامی مثبت از مسئولان نظام ودولتمردان است.

وی افزود: شهرستان خاش نخستین شهر استان است که بصورت خط ریلی به مرکز استان متصل شد و برای رفاه مردم شریف منطقه و صرفه جویی در وقت و هزینه،روزانه طی یک سرویس رفت و برگشت مسافر بین دو شهرستان با استفاده از قطار مسافربری جابجا می شود.

این نماینده مجلس در دور ه یازدهم ادامه داد: در سه سال گذشته دو بانده سازی جاده مواصلاتی شهرستان خاش بصورت مستمر مورد پیگیری قرار گرفت و ثمره آن بهره برداری۲۰ کیلومتر از باند دوم محور خاش زاهدان،بهره برداری ۲۲ کیلومتر از محور خاش ایرانشهر و اخذ مجوز احداث باند دوم محور خاش سراوان بوده است.

 وی از نگاه ویژه دولتمردان پیرو پیگیری های انجام شده به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش خبرداد و افزود؛ ارتقاء موسسه سلامت به دانشکده پرستاری،اخذ مجوز احداث بیمارستان جدید ۳۲۰ تختخوابی، اخذ مجوز طرح توسعه بیمارستان امام خمینی و خرید دستگاه ام آر ای از مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان بوده است.

 حسین زهی ادامه داد: در راستای این پیگیری ها بخش آموزش و پرورش شهرستان محروم نبوده است،احداث هنرستان دارالفنون و مدارس تیزهوشان پسرانه و دخترانه شهرستان و احداث مجتمع های شبانه روزی در روستاها از اقدامات شاخص حوزه آموزش و پرورش است.

برگزاری هفته فرهنگی استان‌های زاگرس‌نشین با مرکزیت مسجدسلیمان/کاهش آسیب‌های اجتماعی با رونق امکانات فرهنگی و هنری
دنبال کنید

 نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی شهرستان خاش خبر داد و گفت: گازرسانی به شهر خاش،اسماعیل آباد و۱۳۵ روستای بخش های مرکزی و پشتکوه پایان یافته است وهم کنون در مرحله نصب علمک ها در سطح شهر خاش قرار داریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi