دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی انبار احتکار اقلام ضروری در مهران به ارزش چهار میلیارد ریال

فرزاد مرادی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: با پیگیری ها و رصدهای اطلاعاتی یک واحد انبار غیر مجاز شامل اقلام ضروری برنج ایرانی و گوشت مرغ و قرمز به ارزش چهار میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95073
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

شناسایی انبار احتکار اقلام ضروری در مهران به ارزش چهار میلیارد ریال

فرزاد مرادی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا در ایلام گفت: با پیگیری ها و رصدهای اطلاعاتی یک واحد انبار غیر مجاز شامل اقلام ضروری برنج ایرانی و گوشت مرغ و قرمز به ارزش چهار میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام امام الزمان(عج) و همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان مهران تعداد سه قلم کالا شامل ۲ هزار ۹۰۰ کیلوگرم برنج داخلی طارم شیرودی، ۳۱۹ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد قطعه بندی شده (ران و سینه) و یک تن گوشت گوساله کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صمت مهران با بیان اینکه این سه قلم کالای اساسی در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است، ادامه داد: همچنین مقدار یک هزار کیلوگرم گوشت گوساله که قرار بود به نحو ممکن طبخ و به مصرف رسانده شود نیز به علت منقضی شدن تاریخ مصرف (بیش از چند ماه) و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی فاسد شده بود.

مرادی بیان داشت: مقدار ۳۱۲ کیلوگرم گوشت مرغ و یک هزار کیلوگرم گوشت گوساله مذکور، از طریق فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در اختیار شخص متخلف قرار گرفته که از اقلام اساسی و سبد اول خانوار محسوب می شود.

وی یادآور شد: این انبار مواد غذایی مربوط به یکی از پیمانکاران تهیه غذا در حوزه نفتی آذر بود که طی یک شگرد اطلاعاتی شناسایی و کشف و گزارش بازرسی این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی جهت برخورد قانونی ارسال شد.

برپایی ششمین جشنواره رسانه‌ای معلولان در اصفهان
دنبال کنید

مرادی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با متخلفین و محتکران حوزه اقتصادی شهرستان مهران در اولویت کاری اداره صمت شهرستان و ارگان های نظارتی است و با احدی در این خصوص تعارف نداشته و وفق مقررات اقدام قاطع بعمل خواهد آمد.

وی از مردم خواست محتکران و متخلفین اقتصادی را شناسایی و موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند.

به گزارش کرونا ، تخلف احتکار با استناد به ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی مواد (۵) و (۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این کالاها احتکار تشخیص داده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi