پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن‌ غدیر با ۲۰۰ موکب در یاسوج برگزار می‌شود

سید هاشم موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد مهیای برگزاری جشن‌های عید غدیر است، برنامه‌های مختلف جشن و شادی در آستانه عید غدیر اشاره و اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه کاروان شادی به صورت پیاده‌روی مسیر امامزاده عبدالله(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۳

کرونا :

جشن‌ غدیر با ۲۰۰ موکب در یاسوج برگزار می‌شود

سید هاشم موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد مهیای برگزاری جشن‌های عید غدیر است، برنامه‌های مختلف جشن و شادی در آستانه عید غدیر اشاره و اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه کاروان شادی به صورت پیاده‌روی مسیر امامزاده عبدالله(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج را طی خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان در پارک ساحلی و پارک ولایت مراسم جشن خانوادگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم نورافشانی در چندین نقطه از شهرهای استان انجام می‌شود، گفت: در سایر شهرستان‌ها هم برنامه‌محوری در مساجد برگزار می‌شود.

موسوی‌نیا عنوان کرد: در منطقه مادوان و بلهزار که یک منطقه حاشیه‌‌نشین شناخته می‌شود پیاده‌روی از ابتدای جاده امامزاده قاسم(ع) تا حرم این امامزاده مطهر برگزار می‌شود،ضمن اینکه در چندین مسجد محوری مراسم جشن برگزار و هدایایی اهداء می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امسال برای اولین بار کار متفاوتی انجام شده و بنا داریم نظیر برنامه‌ای که در خیابان ولیعصر تهران برگزار شد با همکاری همه مجموعه‌های فرهنگی از ابتدای میدان هفت تیر تا انتهای خیابان طالقانی شهر یاسوج موکب برپا کنیم که تاکنون ۲۰۰ موکب پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها در قالب نقاشی، کودک و نوجوان، خدمات و سایر حوزه‌ها برپا می‌شود، افزود: موکب‌ها عصر روز پنج‌شنبه برپا می‌شود و تا شب جمعه به مردم خدمات ارائه می‌دهد که در سایر شهرها در ورودی شهر این موکب‌ها برپا می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: علاقمندان برای مشارکت در موکب‌هایی که در روز جمعه ۱۶ تیرماه برپا و قرار است به مردم خدمات ارائه دهند می‌تواند در هر قالبی که بخواهند عدد ۱ را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۱۲ ارسال کنند.

سایه «پول‌سالاری» و «پول‌های کثیف» بر انتخابات مجلس / یک عده با پول های کثیف می خواهند وارد مجلس شوند و این خط قرمز ما در شورای نگهبان است
دنبال کنید

موسوی‌نیا بیان کرد: استاندار و معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دفتر نماینده ولی‌فقیه استان پای کار بودند به همین دلیل مشارکت همه مجموعه‌ها در برگزاری برنامه‌های عید غدیر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi