جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی این شهرستان اظهار کرد: تعامل ادارات در روند پروژه نهضت ملی مسکن بسیار تاثیرگذار است.  وی بیان کرد: تاکنون دستگاه‌های مربوطه تعامل خوبی برای اجرای این پروژه با راه و شهرسازی داشته و تلاش می‌شود برخی از مشکلات بر سر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95022
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

کرونا :

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی این شهرستان اظهار کرد: تعامل ادارات در روند پروژه نهضت ملی مسکن بسیار تاثیرگذار است.

 وی بیان کرد: تاکنون دستگاه‌های مربوطه تعامل خوبی برای اجرای این پروژه با راه و شهرسازی داشته و تلاش می‌شود برخی از مشکلات بر سر راه نیز هرچه زودتر برطرف گردد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه نظارت اصولی بر ساخت و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در گچساران وجود دارد تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی و اقدام ملی در گچساران باعث ساخت ۲۸۰۱ واحد خواهد شد.

دیهیم خوب عنوان کرد: با اجرای این میزان ساخت مسکن در گچساران تاثیر خوبی درکاهش اجاره بهای خانه در این شهرستان خواهد داشت.

 وی گفت: در بحث آب سایت های در دست اقدام نهضت ملی مسکن در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، جدول و بهسازی معابر نیز تقسیم کار شده و شرح حال کار هر دستگاهی مشخص است.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان یکی دیگر از پروژه‌های راه و شهرسازی است خاطرنشان کرد: در سال جاری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه فرهنگی و هنری اختصاص داده شده است که امید می‌رود هرچه زودتر موانع اجرای برخی پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان برطرف و آنها تکمیل شوند.

 دیهیم خوب بیان کرد: جلسه‌ای با حضور مسئولان راه و شهرسازی گچساران و استان و بانک‌ها در این شهرستان برگزار شود.   

محمدرضا عابدی رئیس راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: ساخت یکهزار و ۷۳۰ واحد در طرح نهضت ملی گچساران قرار دارد و عملیات اجرایی این پروژه بزرگ و تاثیرگذار در گچساران فعال است.

سی سخت از سرما و زلزله می لرزد
دنبال کنید

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: در این طرح برای سایت ۲۴۰ واحدی خامی ۴ پیمانکار مشغول به کار هستند و همه آنها فنداسیون و ستون ها را در این سایت به اتمام رسانده و آماده سقف می باشند. 

عابدی با اشاره به سایت ۲۵۰ واحدی خنگ بنار عنوان کرد: در این سایت نیز کار فنداسیون و اجرای ستون ها رو به اتمام است.

وی گفت: سایت دیگر این‌ پروژه ۲۸۸ واحدی باغ انار در حال تاسیسات و سرامیک است و در چند جبهه مشغول کار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: سایت ۱۲۴ واحدی جاده سلامت نیز فنداسیون آن به اتمام رسیده و در حال اجرای ستون‌هاست.

عابدی بیان کرد: یکی دیگر از سایت های پروژه بزرگ نهضت ملی در گچساران سایت ۷۰۴ واحدی پازنان است که در مرحله حال اجرای فنداسیون و اجرای ستون ها قرار دارد.

وی افزود: تا هفته آینده آماده سازی سایت سردار سلیمانی واقع در ۲ کارکنان شمالی با ۸۰۰ واحد شروع خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: یکی از مشکلات پیمانکاران تشکیل پرونده بانک برای تسهیلات است که بانک مسکن، مدیرعامل و همکاران پای کار هستند و مشکلات را پیگیری می کنند.

عابدی با اشاره به اینکه اگر مشکلات تسهیلات بانکی رفع گردد سرعت کار چند برابر خواهد شد، اضافه کرد: تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن به تمام بانک ها ابلاغ گردیده است.

وی گفت: در بحث فرزند آوری نیز ۱۰۰ قطعه زمین در گچساران آماده کردیم که تا آخر تیرماه جاری به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود.

عزت و افتخار حسینی/ نه سکه نه تندیس!
دنبال کنید

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران 6

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران 7

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران 8

توضیحات فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گچساران 9

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi