سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش کرونا از یاسوج، زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد. اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در اطلاعیه ای زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

کرونا :

اعلام زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش کرونا از یاسوج، زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در اطلاعیه ای زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به نشانی www.kb.medu.gov.ir از جدول زمانبندی تحویل مدارک و مستندات و زمان مصاحبه با خبر شوند .

در این اطلاعیه تاکید شده است زمان معرفی داوطلبان به مرحله ارزیابی تکمیلی ( مصاحبه تخصصی ) در زمان تشکیل پرونده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi