شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد

به گزارش کرونا از گچساران بهمن خوبی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: روزانه با مشکلات ورزش دست و‌پنجه نرم می کنیم. وی بیان کرد: در ورزش اقشار مختلف در رده های متفاوت فعالیت دارند. معاون توسعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94695
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد

به گزارش کرونا از گچساران بهمن خوبی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: روزانه با مشکلات ورزش دست و‌پنجه نرم می کنیم.

وی بیان کرد: در ورزش اقشار مختلف در رده های متفاوت فعالیت دارند.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورزش در شرایط فعلی گران است که این به ورزش ما ضربه می زند و باید بتوانیم ارتباطات خوبی را در خارج از ورزش ایجاد کرده و از پتانسبل آن استفاده کنیم.

خوبی عنوان کرد: امید می رود تا از پتانسیل خوب ورزش نفت در گچساران بتوان در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات عنوان شده در اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ما هیچ سندی را در دوسال اخیر برای گچساران باز نکردیم چون چیزی برای ما ارسال نشد.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محمد راهی رییس اداره ورزش و جوانان گچساران یک فرد کاملا ورزشی با پیشنه بسیار خوب در ورزش است، امید می رود با توجه به سوابق بسیار درخشان وی اقدامات خوبی در گچساران با همکاری فرماندار و دیگر ادارات انجام شود.

خوبی بیان کرد: ما با یک بحران اجتماعی در بین‌ جوانان مواجهه هستیم، بحث آسیب های اجتماعی جدی است، سلامت حامعه بخش عظیم آن به ورزش و ما مدیران باز می گردد و باید تلاش شود تا سرمایه واعتماد را به جامعه بازگردانند تا شاهد یک جامعه پویا و با نشاط شویم.

وی افزود: همه دستگاه ها به کمک رییس اداره ورزش و حوانان آمده تا گام موثر و خوبی در راستای پبشرفت ورزش در گچساران برداشته شود، در این دولت توجه به همه جیز بخصوص ورزش بسیار متفاوت تر است.

خوبی اضافه کرد: ورزشکاران‌ما مستعد پیشرفت و ترقی در میادین ورزشی کشوری و جهانی هستند.

علیزاده معاون فرماندار گچساران نیز گفت: مسئولیت یک آزمون الهی است که باید در آن بسیلر دقت کرد و مسئولان تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داد.

تایید صلاحیت 96 درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری
دنبال کنید

وی اضافه کرد: اگر هدف ما مسئولین رضابت خداوند باشد به دنبال تشکر نخواهیم بود.

معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: اگر قرار است با ناهنجاری ها مبارزه کنیم و یک‌جامعه با نشاط ایحاد شود متولی آن ورزش و جوانان است، می طلبد که این نهاد با همکاری سایر ادارات پای کار آمده و با هماهنگی خوب اقدامات موثری را انجام دهد.

علیزاده بیان کرد: باید در حوزه پروژه های ورزشی با همکاری اداره کل آنها را پیگیری کرده و با اطلاع رسانی آنها به فرمانداری مشکلات را برطرف کرد، اداره ورزش و جوانان از لحاظ درآمدزایی به گفته رییس سابق اداره فقیری است.

 وی افزود: نباید جناح بندی در اداره ورزش و جوانان اعمال شود و در راستای برطرف شدن مشکلات و کمبودهای موجود اقدامات لازم را انجام داد، اگر یک عزمی وجود داشته باشد می توان مشکلات را به حداقل رساند.

علیزاده عنوان کرد: باید مشکلات را رصد و با هیئت های ورزشی از نزدیک دیدار و از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات استفاده کنید، در تبصره ۱۸ می توان اعتبارات خوبی را جذب کرد و در جلسه اشتغال مشکلات را مطرح و آنها را رصد کرد.

محمدی رییس ورزش نفت گفت: ورزش نفت همیشه یار و یاور اداره ورزش و حوانان گچساران بوده است،ورزش گچساران سرآمد ورزش استان بوده ولی نتوانستیم قهرمانی را حفظ کنیم.

وی افزود: ما باید با برنامه ریزی های مناسب به دنبال گام های بلند در رقابت های جهانی باشیم،

نگاه ها به ورزش گچساران ضعیف و بد بوده است، باید از فرصت ها برای پیشرفت ورزش گچساران به خوبی استفاده کرد ولی انتظار می رود که مسئولان استانی نگاه ویژه ای به ورزش گچساران انجام دهند.

محمدی ادامه داد: سالن ها را به کسانی می دهید که وقت به هیئت نمی دهند حرکتی انجام دهید سالن ها را هیئت ها دهید تا پول به سمت این اداره سرازیر شود،گچساران زمینه درخشش در زمینه های مختلف ورزشی را دارد، تا زمانی که حمایت مدیران ارشد ورزش استان وجود نداشته باشد نمی توانیم کاری کنیم، با تعامل و همکاری می توان اقدام موثری را در برطرف کرون نشکلات ورزش گچساران انجام داد.

3 کشته و 2 مصدوم در پی حادثه در میدان نفتی گچساران
دنبال کنید

محمد راهی رییس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: جا دارد از زحمات رییس سابق این نهاد تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: بدون از مطالعه و بررسی وارد این کار نشده ام، تلاش می شود تا گفتمان دولت عدالت محور را انجام دهیم، از نماینده مردم گچساران و باشت که یک فهرمان ملی محسوب می شوند تشکر می کنم که تا کنون دغدغه بسیاری در برطرف کردن مشکلات ورزش داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: در هر میدان فوتبال که در خارج از استان می رویم فرزندان کهگیلویه و بویداحمد را مشاهده می کنیم و این نشان از پتانسیل بسیار خوب ورزش در این استان است که باید با تعامل و همکاری بسبار خوب اقدامات متعددی را انجام داد.

راهی بیان کرد: من با تلاش بسیار و امید به تعامل و همکاری شما پای کار آمده ام، مدیر کل ورزش و جوانان استان در مدت کوتاه نشان دادند که پای کار بوده و برای پیشرفت ورزش در استان به جد تلاش می کنند، امیدواریم از تجربیات و رهنمودهای رئیس ورزش سابق بهره مند شویم.

عبدالخانی رییس سابق ورزش و جوانان گچساران گفت: ورزش باعث رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه های مختلف شده است.

وی بیان کرد: تا کنون به مسئولیت های محوله با تلاش بسیار عمل کردم، نبود اعتبارات کافی یکی از مشکلات مطرح اداره ورزش و جوانان بوده است.

در این آئین از رحمات عبدالخانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان‌گچساران تجلیل و محمد راهی چهره نام آشنا و مطرح در ورزش کهگیلویه و بویراحمد به این سمت منصوب شد.

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد 7

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد 8

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد 9

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد 10

داور ملی فوتبال ایران متولی ورزش گچساران شد 11

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi