شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه‌گذاری کلان در سفر دوم دولت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی و پنجمین سالروز شهادت شهدای حماسه پد خندق که در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار شد اظهار کرد: به حماسه پد خندق افتخار می کنیم مایه غرور است دشمن با همه امکانات هجوم می‌آورد جاده باریکی در هورالعظیم که تعداد بسیار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه‌گذاری کلان در سفر دوم دولت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی و پنجمین سالروز شهادت شهدای حماسه پد خندق که در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار شد اظهار کرد: به حماسه پد خندق افتخار می کنیم مایه غرور است دشمن با همه امکانات هجوم می‌آورد جاده باریکی در هورالعظیم که تعداد بسیار کمی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد آنجا دفاع می کنند و اجازه نمی دهند تا دشمن بر شهر اهواز مسلط شده یا اینکه توپخانه دشمن اهواز را زیر گلوله بگیرد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه اگر آنجا را حفظ نمی کردند توپخانه دشمن اهواز را می‌زد یادآورشد: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین قطره خون آنجا ایستادند و حماسه پد خندق را رقم زدند حادثه ای که کپی‌برداری از حادثه کربلا بود.

احمدزاده ادامه داد: در کربلا محور اصلی کار برای خدا بود کار برای خدا یعنی که هر چه داری فدا کنی جوانان ما این کار را کردند.

وی گفت: دشمن در آنجا ۵۰۰ هزار گلوله شلیک کرد امکان سر بالا آوردن از کانال ها نبود اگر تیپ ۴۸ فتح آن جا نمی ماند دشمن از جزیره مجنون عبور می کرد اما مقاومت حماسی بچه‌های ما دشمن را سر جای خود نگه داشت.

این مسئول با بیان اینکه در تاریخ یکی حماسه عاشورا و دیگری حماسه مختار را داریم گفت: حماسه فرزندان ما در پد خندق به مانند هفتاد و دو یار امام حسین در روز عاشورا بود چرا که آنها به مانند یاران امام حسین در روز عاشورا در کربلا ماندند و در لحظه امام خود را یاری کردند.

قطعی4 ساعته آب شهر سی‌سخت به دلیل تعویض شیرآلات و بهسازی شبکه
دنبال کنید

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تیر ماه امسال سفر دوم هیئت دولت و رئیس جمهور را به استان داریم هر کسی ایده‌ای دارد باید ارائه دهد پروژه‌های زیادی آماده کرده‌ایم در یک قلم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی برای سرمایه گذاری داریم فقط یک پروژه ما ۴٫۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری است.

استاندار افزود: برخی از پروژه های بزرگ مثل پتروشیمی گچساران و همچنین سد چم شیر افتتاح خواهد شد ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه به دولت برای تغییر و تحول در استان پیشنهاد داده ایم که در سرمایه گذاری‌های کوچک است در سرمایه گذاری‌های بزرگ هم بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پیشنهاد داده‌ایم و چیزی را از قلم نینداخته‌ایم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi