جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است

به گزارش کرونا از بابلسر، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران و داوران فوتبال استان با حضور خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی رئیس هیأت فوتبال مازندران و دیگر مسؤولان در سالن اجتماعات دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد. این کلاس دانش‌افزایی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است

به گزارش کرونا از بابلسر، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران و داوران فوتبال استان با حضور خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی رئیس هیأت فوتبال مازندران و دیگر مسؤولان در سالن اجتماعات دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد.

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است 6

این کلاس دانش‌افزایی با حضور غریب به ۸۰ داور و ناظر آقا و خانم فوتبال استان مازندران طی ۲روز (تئوری و تست آمادگی جسمانی) برگزار می‌شود و آخرین تغییرات قوانین داوری و موضوعات اساسی داوری فوتبال در این دوره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است 7

در مراسم افتتاحیه این دوره از کلاس دانش‌افزایی رحیم درزی خلردی ریاست هیأت فوتبال مازندران، بیان کرد: حضور رئیس کمیته و رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در این مراسم نشان از اهمیت داوران استان مازندران دارد و باید گفت که این مسؤولان به داشتن همچین داورانی می‌بالند.

وی گفت: داوری یکی از سخت‌ترین کارهای فوتبال است که هر کسی توان آن را ندارد و افرادی خاص می‌توانند در این حرفه موفق باشند، پس باید با تمام توان و بالا بردن سطح دانش داوری به موفقیت خودتان کمک کنید و مطمئن باشید که هیأت فوتبال مازندران هم با تمامی ظرفیت‌ها از داوران خود حمایت خواهد کرد.

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است 8

خداداد افشاریان عضو هیأت رئیسه و مسؤول کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در این زمینه گفت: سهم مادی داوران از فوتبال امروز با این گردش مالی بسیار ناچیز است، اما بیشترین فشار عصبی را باید داوران تحمل کنند که همین موضوع داوری را به یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا بدل کرده است.

بی‌رحمی شکارچیان در دنا +تصویر
دنبال کنید

وی افزود: داوران مازندرانی همیشه مرد روزهای سخت بودند و کمیته داوران در سخت‌ترین شرایط از داوران استان مازندران کمک گرفته است که در بیشتر مواقع هم از این آزمون‌های دشوار سربلند بیرون آمدند.

 افشاریان در پایان خطاب به داوران حاضر در سالن گفت: تا می‌توانید سطح دانش علمی و داوری خود را افزایش دهید تا بی نقص تر باشید و بتوانید در شرایط سخت تصمیمات درستی بگیرید.

افشاریان: داوری فوتبال جزو سخت‌ترین کارهای دنیا است 9

دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در مراسم افتتاحیه، اظهار کرد: بنده چند سالی به عنوان مدرس کلاس‌های دانش افزایی پیش فصل در خدمت شما بوده ام، اما امروز در یک اتفاق ویژه، شاهد تدریس کلاس توسط داوران لیگ برتری استان مازندران که همیشه از بهترین‌های ایرانند هستیم.

وی با تاکید بر توانمندی داوران فوتبال استان مازندران عنوان کرد: قطعا در آینده با توجه به ظرفیت‌های داوری در مازندران شاهد داوران بیشتری برای قضاوت در سطح اول فوتبال کشور و حتی دنیا خواهیم بود که این موضوع مستلزم تلاش شبانه روزی داوران عزیز نیز می‌شود.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi