جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده خوش معاون وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج معاو ن توسعه منابع انسانی وزیر ارشاد به همراه تنی چند از مقامات وزارتی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند. سید محمود اسلامی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر خود به شهر یاسوج به اهداف خود از سفر به استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94553
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

کرونا :

وعده خوش معاون وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج معاو ن توسعه منابع انسانی وزیر ارشاد به همراه تنی چند از مقامات وزارتی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

سید محمود اسلامی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر خود به شهر یاسوج به اهداف خود از سفر به استان اشاره کرد و گفت: در راستای سفر دوم دولت و رئیس جمهور، وزیر دستور دادند به استان سفر کرده و مشکلات را شناسایی و طرح های عمرانی و مصوبات سفر اول ار بررسی و نقایص را برطرف کنیم.

این معاون وزیر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تالار بزرگ فرهنگی یاسوج گفت: تالار مرکزی یاسوج کارهای ابتدایی آن انجام گرفته و پیمانکار تعیین شده و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص دادیم و در دولت اول مردمی و نهایتا در سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیر و ۴ مدیرکل وزارتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش فارس؛ به دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون وزیر و مدیران کل ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه یاسوج شد.
 
سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد، مدیرکل امور استانها، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی،مدیرکل نوسازی و تحول اداری و مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت امین درخشان وارد فرودگاه یاسوج شدند.

وعده خوش معاون وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد 4

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد،دکتر مهدی رمضانی مدیر کل امور استانها، دکتر مهدی باب الحوائجی مدیرکل امور اداری و منابع انسان ،دکتر محمدی مدیرکل نوسازی و تحول اداری ،مهندس برکت مدیر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند. 

شکار 30 پهپاد اوکراین توسط پدافند روسیه
دنبال کنید

درخشان در ادامه با بیان اهمیت این سفر افزود: معاون وزیر و مدیران ستادی به منظور بررسی مسائل و مشکلات زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی  و بررسی شرایط فرهنگی استان دعوت استان را پذیرفتند و در استان حضور یافتند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این سفر هم مسائل و شرایط فرهنگی و هنری و زیر ساخت و همچنین شرایط پرسنل این اداره کل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وعده خوش معاون وزیر ارشاد به اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد 5

درخشان گفت: بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج و سایر پروژه ها فرهنگی به تعمیر و تجهیز فرهنگسراها و زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان و شهرستانها از اهداف سفر هیات وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی به ریاست دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت به استان است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi