جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول دولت برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان خوزستان بر اساس نرخ سال 1402

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس، با بیان اینکه قیمت اولیه خرید گندم به میزان ۱۵ هزار تومان مشخص شده اما پرداخت‌ها توسط دولت بر مبنای مبلغ سال گذشته یعنی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان انجام شد از قول دولت برای پرداخت مابه التفاوت این بخش به کشاورزان خوزستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94538
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

قول دولت برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان خوزستان بر اساس نرخ سال 1402

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با تاکید بر ضرورت رفع مشکل کشاورزان استان خوزستان و پرداخت مطالباتشان مطابق با نرخ روز توسط دولت، گفت: بنده تذکراتی را در صحن در این زمینه به دولت دادم چرا که با توجه به اینکه استان خوزستان از جمله استان‌هایی بوده که برداشت محصول داشتند و برغم اینکه برداشت محصولات این استان به پایان رسیده بود اما متاسفانه قیمت خرید تضمینی مشخص نشده بود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اینکه قیمت اولیه خرید گندم به میزان ۱۵ هزار تومان مشخص شده اما پرداخت‌ها توسط دولت بر مبنای مبلغ سال گذشته یعنی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان انجام شد و هنوز هم تکمیل نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون مطالبه به حق کشاورزان این است که مابه التفاوت مبلغ ۱۵ هزار تومان نیز به آنها پرداخت شود چرا که با وضعیت تورم موجود در بازار در شرایطی که عمده کشاورزان از این طریق امرار معاش می‌کنند و اقتصاد این خانوارها به این محل برمی‌گردد بنابراین تعلل در پرداخت‌ مابه التفاوت به آنها قطعا مشکلات معیشتی را برای این قشر به همراه خواهد داشت.  

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته به دنبال تذکر شفاهی که در صحن مجلس دادم، اعلام شد که دولت در حال آماده‌سازی مقدمات لازم برای پرداخت این مطالبه کشاورزان است و قول دادند که این مشکل به سرعت رفع شده و مابقی پرداخت‌ها بر اساس مبلغ ۱۵ هزار تومان صورت بگیرد./

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مدیران کشور باشد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi